Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
)
naar wie deed ze dat nou ?Pannenkoek schreef:Pannenkoekdieookeenblauwlintjehadmaarweleengejatte.

foto hihi voor wie zal dat nou bedoelt zijn geweest
Jeddah schreef:Ik moet zeggen dat naast Rom ook Claudia en Sarah erg netjes over de sprongen heen kwamen hoor! Jury vond paard van Claudia vooral fijn springen, hij wil ze, ter info, niet te belachelijk hoog zien springen, maar mooi vlak.
@Vrolijk, was jij dat smorgens?? hihi! Wist ik niet!Knap gedaan hoor! Je was duidelijk te verstaan toen je eenmaal Hollands ging spreken!
Je reining proef was een genot om naar te kijken en ik baalde gewoon dat je in de open niet weer terug kwam.
ja dat was ik.
als het dan al op engels leek 

Pannenkoek schreef:Waarschijnlijk tegen die mevrouw die om de fotograaf schreeuwde dat die de ring in moest komen terwijl-ie al stond te fotograferen in de ring
Rom Je hebt 'm al terug gehad.......dacht ik?
Romkabouter schreef:Ik ben blij met de concurrentie hoor
Nu moet ik alleen meer trainen, maar met een beetje geluk is er nu voor 1 iemand een punt te verdienen
Je zag er niet zo ziek uit hoor

francisca2 schreef:Tegen een springruiter kan ik niet op, maar ik heb wel mijn best gedaan...... Dit doet me wel beseffen dat ik voortaan maar weer iets langer wacht tot ik iets uitprobeer om mee te doen.....
.
calemity_jane schreef:volgende keer hoop ik er toch bij te zijn. maare dat springen vind ik wel leuk en jim ook maar hoe hoog sprongen jullie??
francisca2 schreef:Ik was 1 van degene bij wie mijn paard er niet overheen ging. En daar schaamde ik me best wel voor. En heb dus wel geoefend thuis en je zal het geloven of niet, maar thuis gaat hij er dus wel overheen en vind hij het ook leuk! Ik heb het door omstandigheden niet vaak kunnen oefenen en voor mij was het pas de 4e keer dat ik met hem sprong ofzo. Ik ben me dus heel erg bewust om dit meer te oefenen, maar vond het ook gewoon leuk om te proberen. Vooral ook omdat de DPHC de moeite neemt om dit onderdeel uit te schrijven en ik dat van harte ondersteun en het leuk zou vinden als de animo er een beetje is, dat het vaker wordt uitgeschreven. Dit was bij de barrelrace niet zo. Het paard heeft er niets van hoor, hooguit dat hij iets te veel zijn zin heeft gekregen. Tegen een springruiter kan ik niet op, maar ik heb wel mijn best gedaan...... Dit doet me wel beseffen dat ik voortaan maar weer iets langer wacht tot ik iets uitprobeer om mee te doen.....
Groetjes,
Francisca
. Jeddah, misschien kan jij ze nog een keer opsommen hier???
!!!
Anja vrolijk schreef:1.30 M