Wie was drafkampioen bij de paarden? Ik had vreselijke hoofdpijn en ben daarom vlak voor het einde weggegaan.
Ik ging voor Kasparow, maar hij viel me erg tegen. Als het komt door zijn blessure is het jammer maar helaas... voor mij geen kasparow veulen. Ik vond het achterbeen gebruik eigenlijk nog slechter dan waar ik al bang voor was en (sorry voor de eigenaren) was ook niet zo onder de indruk van de nakomelingen
met uitzondering van Bhaskar. Waar ik wel erg van was gecharmeerd was Aachen, die ga ik eens wat beter bekijken. Citango deed het ook wel aardig, maar je ziet toch die weke Jazz rug weer terug. VAn de drie jarige paarden vond in de Ferro x Contango een leuk beest, maar mijn voorkeur ging toch naar de Guidam, die sprak mij het meeste aan.
Verder vond ik Wup een leuk dier, maar (sorry) achter wat traag en iets te stekerig aan de voorkant, zeker voor zijn leeftijd. Qua type is ie super mooi. Ik vond de Jazz makkelijk bewegen, maar zooooo slap. De Oklund vond ik ook wel grappig, maar heeft wel de typische heartbreaker hals. De San Remo had ik liever niet door gezien. Deze vond ik erg op de voorhand met een slecht ruggebruik. Het achterbeen was wel actief, maar miste totaal de afdruk en kracht (maar dat is slechts mijn mening). De stedinger maakte op mij algemeen niet veel indruk. Profit X stapte haast lateraal! dat kan je toch niet doorlaten.
Jammer dat reflexion er niet was, die had ik ook wel even willen zien. Ik miste Rubiquil natuurlijk ook, dat is haast de trots van de NRPS en hij schittert van afwezigheid.
edit: en oja, die uitermate vervelende showblokjes hadden voor mij ook niet gehoeven