ik ben weer alle dagen van de partij!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
digo schreef:Ik ben ook van plan om te gaan!! Lijkt me echt leuk z'n week
! Samen met onze white powers
Dus waarschijnlijk kan ik mee!

AlexAuto schreef:mylo schreef:zal er dit jaar ook zz licht zijn tijdens de almelose ruiterdagen??
Wegens succes terugkomend. In ieder geval leek het erg succesvolDefinitief weet ik niet. Wacht ff, ff roepen (ben toch @ Manege). [Mocht je KUNSTlicht bedoelen]
Henk: Ja. Dus Mylo, in maart kan je je inschrijven. Ik zal jullie op tijd informeren
nu hoor ik ineens dat er toch geen zz licht is tijdens de ard heb ik het dan helemaal verkeerd begrepen??
rockyboy schreef:Waar vind je een vraagprogramma dan ?
Want ik weet nog niet of ik met paard of pony heen ga...
lijken de ruiterdagen weer ietsje minder ver weg
pearl_tje schreef:Heb niet alles gelezen dus misschien een rare vraag. Maar weet iemand de datum wanneer het is. Kan ik namelijk vrij vragen.
De paarden zijn 18 t/m 24 juni. Welke klasse start je?
diddlmouses schreef:Ik ga ook dit jaar, voor het eerst dus ik ben zeer benieuwd.
Als het goed is starten we in het Z1
Dit wordt voor mij de 2de keer dat ik zelf rijd. Ben ook een keer een week als groom mee geweest. Dat was ook leuk. Nu ga ik met mijn 3-jarige (ow nee, 4-jarige), dus ik ben benieuwd! En dus lekker in de B. 21 juni is mijn paard jarig, dus hebben we nog een feestje ook.
Deebje schreef:Hihi, dat is toch niet zo erg?
Je hebt echt een heel leuk ding
LiSSy schreef:zoals ik dus al had geschreven hoop ik ook de hele week van de partij te zijn met Uris (nog even overleggen met de eigenaar)
in de uurtjes dat ik niets te doen heb zal ik ook aanwezig zijn met mijn camera, zal kijken wie ik allemaal op de foto kan zetten