Ketaki schreef:September schreef:Hoe verzin je het! Echt onwijs grappigEn dat beestje blijft zo rustig... Whahaha echt leuk!
hoezo onwijs grappig![]()
dit is gewoon GE-WEL-DIG![]()
echt gaaf om te zien
Vergeef het me!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ketaki schreef:September schreef:Hoe verzin je het! Echt onwijs grappigEn dat beestje blijft zo rustig... Whahaha echt leuk!
hoezo onwijs grappig![]()
dit is gewoon GE-WEL-DIG![]()
echt gaaf om te zien
Vergeef het me!
grandioos

BitchyWitchy schreef:Siebjelover schreef:whaahhaha!!!![]()
een spannende hunk met blokjesbuikje en gespierde armen lijkt me veel beter voor zo'n super wilde hengst. Zeker in het wild gevangen bij de indianen die tinker zeker. Kun je wel aan de foto's zienhihi
Ja, bij Chief Janssen in het Wilde Ees....
luf_horses schreef:![]()
![]()
![]()
anky zal het zwaar krijgen met deze super combinatie:P
trouwens ik blijf me toch afvragen waarom jij zon ding hebt
, hebben zijn vrienden deze Lola voor hem gekocht....

Wat zijn dat er veel zeg 

Poeltje schreef:Wat een super foto's, geweldig!![]()
Zijn de reacties van Djuno nou grappig bedoelt of vindt ze het echt niet kunnen?

Kan niks kwaad toch

djuno schreef:maar ik vond het als eerste triest![]()

hoera schreef:djuno schreef:maar ik vond het als eerste triest![]()
Jij wilt altijd eerst zijn .....
djuno schreef:tuurlijk...ik word ook dagelijks geconfronteerd met dit arme peerd...tranen in zijn ogen en mij smekend om hulp.
Heb hem vanmorgen ook weer uit de klauwen van TS gered omdat ze hem nieuw schoeisel wilde geven in de vorm van rolschaatsen....ik vond dat echt veel te ver gaan.
Gisteren had ze hem ook al in de kantine op een stoel gezet...moest ie pootje geven voor een worteltje
Die at al wel met een lepeltje toen hij 1 was! (anders geen eten)

Epona_ schreef:Al die orbs vonden het zo te zien redelijk opwindendWat zijn dat er veel zeg
Leuke foto's,goed bedacht

Silly_Jess schreef:Zo hee die Hummer van jou is er al vroeg bij met de vrouwtjes.
Kan ie lekker opscheppen bij zijn vriendjes.
dacht in het begin ook al: waat nu al ruiter?