Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Rowie_lover schreef:nee sorry heb geen foto, ook geen digi dus kan ook geen foto maken. Ze was helemaal niet vies, integendeel, volgens mij had ze een flinke wasbeurt gehad van te voren, echt tot in de puntjes verzorgd, ze had zelf knotjes in haar manen en geen mestplek te vinden op haar hele lijf niet. Maar ze heeft niet of de markt zelf gestaan alleen op het eindje zeg maar bij de uitgang/ingang (ligt eraan van welke kant je kwam)
sidneylover schreef:Rowie_lover schreef:nee sorry heb geen foto, ook geen digi dus kan ook geen foto maken. Ze was helemaal niet vies, integendeel, volgens mij had ze een flinke wasbeurt gehad van te voren, echt tot in de puntjes verzorgd, ze had zelf knotjes in haar manen en geen mestplek te vinden op haar hele lijf niet. Maar ze heeft niet of de markt zelf gestaan alleen op het eindje zeg maar bij de uitgang/ingang (ligt eraan van welke kant je kwam)
Had ze ook een deken op en een spierwitte staart die helemaal mooi uitgekamd was ?
er zijn iig wel foto';s gemaakt van de pony's die we mee hadden en dan staan wij er ongetwijveld ook bij op. orrieborrie schreef:louskeh schreef:Elk jaar word er zoveel gevochten... Die mensen drinken enzo en dan breekt het op...
Wij hebben 8 veulens gekocht!
Allemaal hengstjes op eentje na.. 2 haflingers, een fjord X arab 4 welshjes en een veulen van een D pony...
Heb jij toevallig 2 welsh hengstjes bij 1 man gekocht?
Ik ben ook geweest. Maar niets verkocht en niets verkocht...
sidneylover schreef:Rowie_lover schreef:nee sorry heb geen foto, ook geen digi dus kan ook geen foto maken. Ze was helemaal niet vies, integendeel, volgens mij had ze een flinke wasbeurt gehad van te voren, echt tot in de puntjes verzorgd, ze had zelf knotjes in haar manen en geen mestplek te vinden op haar hele lijf niet. Maar ze heeft niet of de markt zelf gestaan alleen op het eindje zeg maar bij de uitgang/ingang (ligt eraan van welke kant je kwam)
Had ze ook een deken op en een spierwitte staart die helemaal mooi uitgekamd was ?
samirolover schreef:Hallo allemaal
ik heb een vraagje naar iedereen die naar de paardenmarkt gaat
Als jullie een paard zien rond de 1.70m donderbruin zwart en een dunne bles met een snebje
linksachter heeft hij een wit voetje
het is een ruin en heeft een brandmerk op zijn kont H14
ik ken dit paard en weet dat hij morgen na de markt toe gaat
ik zou graag willen weten als iemand hem ziet of herkent
en of hij een goed huis heeft gekregen
hij heeft een lichte hanetred en heeft een super lief karakter
ik kan helaas morgen niet zelf na de markt toe...
ik hoop dat iemand hem ziet en herkend en mij dit wil vertellen
alvast bedankt
http://i136.photobucket.com/albums/q168 ... pppy31.jpg
http://i136.photobucket.com/albums/q168 ... jtjdtj.jpg
Djoena schreef:samirolover schreef:Hallo allemaal
ik heb een vraagje naar iedereen die naar de paardenmarkt gaat
Als jullie een paard zien rond de 1.70m donderbruin zwart en een dunne bles met een snebje
linksachter heeft hij een wit voetje
het is een ruin en heeft een brandmerk op zijn kont H14
ik ken dit paard en weet dat hij morgen na de markt toe gaat
ik zou graag willen weten als iemand hem ziet of herkent
en of hij een goed huis heeft gekregen
hij heeft een lichte hanetred en heeft een super lief karakter
ik kan helaas morgen niet zelf na de markt toe...
ik hoop dat iemand hem ziet en herkend en mij dit wil vertellen
alvast bedankt
http://i136.photobucket.com/albums/q168 ... pppy31.jpg
http://i136.photobucket.com/albums/q168 ... jtjdtj.jpg
hay hay,
volgens mij heeft degene waarmee ik mee reed naar de markt (handelaar uit amersfoort) hem meegenomen om te verkopen. maar hij is niet verkocht! hij had niet een kleine hanetred, maar nogal een grote laat maar zeggen.(kwam in vlagen) vooral wanneer hij zenuwachtig werdt! paardje staat nog steeds bij die vriend van mij na mijn weten. kan ook alweer doorverkocht zijn of terug gebracht naar de vorige eigenaar? want hij liep echt niet goed!
ik zal wel even voor je informeren.