Paardenmarkt Hedel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Rowie_lover

Re: Paardenmarkt Hedel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:00

ik ben er dit jaar ook weer bij geweest. We hadden nix gekocht en wilde naar huis toe gaan. Toen we net de markt uit waren stond daar een pracht van een bonte merrie van 1.65 hoog. De kleur is vreemd, kan het niet plaatsen, maar de vlekken zijn appaloosa kleurig, heel vreemd maar echt een pracht beest. Dus die hebben we mee naar huis genomen. Het erge eraan was dat ik met dat beest van de ene kant van de markt naar de andere kant van de markt moest omdat ik met ginger18 mee moest omdat hun een trailer bij hadden en wij niet. Dat was wel even spannend en heb veel mensen verdukt en mijn stembanden naar de kl*te geholpen haha... Was een leuke dag alleen echt veel te druk! Zo maar eens naar stal gaan, kijken hoe het met het prachtbeestje gaat! Heeft iemand haar toevallig zien staan, ze was van een duitser.

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:02

Heb je een foto?
Was ze erg vies? Met allemaal zand er op?
Laatst bijgewerkt door _Michelle__ op 08-11-06 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:05

Ja ben ook wel benieuwd naar een foto...

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:15

nee sorry heb geen foto, ook geen digi dus kan ook geen foto maken. Ze was helemaal niet vies, integendeel, volgens mij had ze een flinke wasbeurt gehad van te voren, echt tot in de puntjes verzorgd, ze had zelf knotjes in haar manen en geen mestplek te vinden op haar hele lijf niet. Maar ze heeft niet of de markt zelf gestaan alleen op het eindje zeg maar bij de uitgang/ingang (ligt eraan van welke kant je kwam)

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:16

O dan heb ik haar denk ik niet gezien. Had wel een mooie bonte gezien, maar die was nogal modderig... Nagelbijten / Gniffelen

sidneylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 16:31

Rowie_lover schreef:
nee sorry heb geen foto, ook geen digi dus kan ook geen foto maken. Ze was helemaal niet vies, integendeel, volgens mij had ze een flinke wasbeurt gehad van te voren, echt tot in de puntjes verzorgd, ze had zelf knotjes in haar manen en geen mestplek te vinden op haar hele lijf niet. Maar ze heeft niet of de markt zelf gestaan alleen op het eindje zeg maar bij de uitgang/ingang (ligt eraan van welke kant je kwam)

Had ze ook een deken op en een spierwitte staart die helemaal mooi uitgekamd was ?

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 19:58

ja die bonte met modder had ik ook gezien,wel een leuk beest.en achteraf aan de straat stond een 2,5 jarige hengst donkerbruin,4 witte sokjes en kolletje van Special D.iemand van bokt die toevallig gekocht?
hebben jullie dat hele scharminkelige bonte (tinker??) veulentje gezien toevallig?
was echt opvallend smal en klein.

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 20:12

sidneylover schreef:
Rowie_lover schreef:

Had ze ook een deken op en een spierwitte staart die helemaal mooi uitgekamd was ?

deze heb ik ook gezien! wat een prachtig paard man Bloos!

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 20:54

Ja die vieze dat was echt schandalig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 21:30

Er was ook een "haflinger" Beestje was nog geen 1.30 en 4 jaar oud. Had de papieren gezien die waren Pools oid.

Op de foto's bij het brabantsdagblad staat een foto waar onze hengstenhouder heel duidelijk opstaat te verkopen...ik sta er niet op...twijfelde om m'n eigen camera mee te nemen.

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 22:44

er zijn veel foto's gemaakt in ieder geval, als iemand nog wat heeft, ik vind het leuk ze te zien, mischein sta ik er wel op Knipoog er zijn iig wel foto';s gemaakt van de pony's die we mee hadden en dan staan wij er ongetwijveld ook bij op.

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 09:39

orrieborrie schreef:
louskeh schreef:
Elk jaar word er zoveel gevochten... Die mensen drinken enzo en dan breekt het op...

Wij hebben 8 veulens gekocht!
Allemaal hengstjes op eentje na.. 2 haflingers, een fjord X arab 4 welshjes en een veulen van een D pony... Lachen

Heb jij toevallig 2 welsh hengstjes bij 1 man gekocht?

Ik ben ook geweest. Maar niets verkocht en niets verkocht...

Jep, eentje met een appart blesje...

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 10:18

sidneylover schreef:
Rowie_lover schreef:

nee heeft een donkere staart, vrij kort afgeknipt. wel mooi uitgekamd! Ze had ook geen deken op, misschien wel van te voren maar toen wij haar kochten niet iig.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 08:32

Ik vond die 2 vage appaloosa's ook leuk (ik weet niet zeker of het dat ras was hoor) ze zagen er bijna identiek uit maar de ene had bruine vlekken en de andere zwarte!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 00:29

samirolover schreef:
Hallo allemaal

ik heb een vraagje naar iedereen die naar de paardenmarkt gaat

Als jullie een paard zien rond de 1.70m donderbruin zwart en een dunne bles met een snebje
linksachter heeft hij een wit voetje
het is een ruin en heeft een brandmerk op zijn kont H14

ik ken dit paard en weet dat hij morgen na de markt toe gaat

ik zou graag willen weten als iemand hem ziet of herkent

en of hij een goed huis heeft gekregen

hij heeft een lichte hanetred en heeft een super lief karakter

ik kan helaas morgen niet zelf na de markt toe...
ik hoop dat iemand hem ziet en herkend en mij dit wil vertellen

alvast bedankt

http://i136.photobucket.com/albums/q168 ... pppy31.jpg

http://i136.photobucket.com/albums/q168 ... jtjdtj.jpg

hay hay,

volgens mij heeft degene waarmee ik mee reed naar de markt (handelaar uit amersfoort) hem meegenomen om te verkopen. maar hij is niet verkocht! hij had niet een kleine hanetred, maar nogal een grote laat maar zeggen.(kwam in vlagen) vooral wanneer hij zenuwachtig werdt! paardje staat nog steeds bij die vriend van mij na mijn weten. kan ook alweer doorverkocht zijn of terug gebracht naar de vorige eigenaar? want hij liep echt niet goed!
ik zal wel even voor je informeren.

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 23:34

ik ben ook geweest, er stonden redelijk wat goede paarden tussen! Weinig echte afwijkingen gezien.

Hebben jullie ook 2 tuigerveulentjes gezien? 2 hengstjes, allebei vos met witte beentjes. 1 is van Victory, ander dacht ik ook, maar ben niet zeker. Echt mooie beestjes! Weet iemand toevallig waar ze terecht zijn gekomen?

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 23:57

Djoena schreef:
samirolover schreef:
Hallo allemaal

ik heb een vraagje naar iedereen die naar de paardenmarkt gaat

Als jullie een paard zien rond de 1.70m donderbruin zwart en een dunne bles met een snebje
linksachter heeft hij een wit voetje
het is een ruin en heeft een brandmerk op zijn kont H14

ik ken dit paard en weet dat hij morgen na de markt toe gaat

ik zou graag willen weten als iemand hem ziet of herkent

en of hij een goed huis heeft gekregen

hij heeft een lichte hanetred en heeft een super lief karakter

ik kan helaas morgen niet zelf na de markt toe...
ik hoop dat iemand hem ziet en herkend en mij dit wil vertellen

alvast bedankt

http://i136.photobucket.com/albums/q168 ... pppy31.jpg

http://i136.photobucket.com/albums/q168 ... jtjdtj.jpg

hay hay,

volgens mij heeft degene waarmee ik mee reed naar de markt (handelaar uit amersfoort) hem meegenomen om te verkopen. maar hij is niet verkocht! hij had niet een kleine hanetred, maar nogal een grote laat maar zeggen.(kwam in vlagen) vooral wanneer hij zenuwachtig werdt! paardje staat nog steeds bij die vriend van mij na mijn weten. kan ook alweer doorverkocht zijn of terug gebracht naar de vorige eigenaar? want hij liep echt niet goed!
ik zal wel even voor je informeren.

is wel leuk om even te weten.... het paardje is terug gevonden, en is nu weer bij samirolover!! super dat je hem weer terug hebt! Haha!

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 11:52

ohh das goed nieuws

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 12:15

Das leuk om te horen!

yvitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 18:12

Ah ik baal er zo van dat ik niet kon gaan :S Ik had me er al een jaar op verheugd en ik was heel de week vrij alleen op die stomme maandag moest ik weer naar school :S Ik ben jaloers op jullie, nouja volgend jaar beter

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:52

ik ben wel naar Lottum en Sint Anthonis geweest...Hedel helaas niet...volgend jaar beter!