Ja idd, zat net op tvgids.nl te kijken. ZDF heeft een of ander amusements programma dan. Ik zo voor de zekerheid nog even op de zap box kijken, maar ik weet bijna 100% zeker dat daar de WDR ook niet op zit.
ZDF zend zeker te weten niks uit. Er staat niks in de tvgids, niks op internet en niks op teletekst. Ik kijk idd ook wel op de stream. Had ik helemaal nog niet aan gedacht. Dan kan ik Ed toch wel zien.
Samstag, 26. August (ZDF, 16.00 - 17.00 Uhr) 9.00 Uhr Vielseitigkeit Cross-Country Einzel/Team 10.30 Uhr Voltigieren Team Kür Teil 1 11.45 Uhr Voltigieren Team Kür Teil 2 13.30 Uhr Voltigieren Damen Technik Teil 1 14.15 Uhr Voltigieren Damen Technik Teil 2 16.00 Uhr Voltigieren Herren Technik Teil 1 16.45 Uhr Voltigieren Herren Technik Teil 2 20.00 Uhr Dressur Grand Prix Kür Teil 1 21.15 Uhr Dressur Grand Prix Kür Teil 2 22.25 Uhr Dressur Grand Prix Kür Teil 3
Pffff ... lezen is wel moeilijk voor sommige mensen
Nogmaals: om 20.15 uur begint het bij de WDR, om 21.00 uur bij Eurosport en bij de NOS mag je blij zijn met een flits Salinero tussen alle andere programmaonderdelen vanaf 23.10 uur.
Evenvor de mensen die: 'n stip, terugvindpost of een abbonement nemen, je kan ook gewoon links boven in op "schrijf je in bij het topic" drukken en dan ben je ook lid, scheelt een heleboel onnodige berichtje