Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

( nou ja.. wel een van de hogere prutsers in de groep he, verschil moet er wezen 

rowo schreef:Lowara schreef:Hier ook weer terug van een leuke dag. de jury was nogal ehm.. streng qua punten, maar ach, ik heb genoeg lol gehad. vooral toen we weg wilden gaan omdat ik maar 179 punten had, en ik derde bleek te zijn![]()
Van het prijzengeld gaan we zo lekker met de familie wat eten bestellen!
Enne.. volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!
Ik zat volgens mij naast jou toen de prijsuitreiking was. Naja naast jou, ik zat naast waar de mensen stonden die de prijs uitreikten. Ik hoorde jou zeggen: huh, wat een lage punten dan of niet? Sja das ton koenderink
Lowara schreef:fijn te weten dat ik een pruts ruiter ben dan( nou ja.. wel een van de hogere prutsers in de groep he, verschil moet er wezen
even een vraagje over de selectie, ik hoorde dat als je aan minimaal 4 proeven had meegedaan, je door kon stromen voor de selecties van de overrijsselse?
of had je je hier van tevoren nog extra voor moeten aanmelden dat je eraan mee wilde doen? want toen ik dit hoorde van iemand van de club, had ik echt zoiets van.. nee he.. heb ik weer, voldoe ik aan de criteria, wist ik niet dat ik het er specifiek bij had moeten zetten.
is dit waar, of zat diegene nou te raaskallen

Alane schreef:@Rowo: omdat er op zaterdag nog plek was, was het mogelijk om ook op zaterdag te starten naast de zondag, wat ik even zo heb kunnen zien gaat het om 2 of 3 dubbele starts in dat weekend in de B (die dus 2 proeven hebben gereden in dat weekend)
geen idee hoe de kring daarmee omgaat, maar ga er dan vanuit dat de eerst gereden proef telt

( even champagne openen!)