Melanie15 schreef:Danielle, je mag nu 7 minuten langer uitslapen
go danielle
Wij moeten met het viertal om 15.30
Lars heeft een aardige rustpauze tussen zn proef en het viertal

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Alleen wat wel balen is, dat meisje voor mij had 66% op de regio *slik 
haha maar helaas....ik sta nog steeds als eerste
Ik ben echt heeelemaal power en paint fan....wat een onwijs mooie pony hé...*zit al te kwijlen bij de gedachten dat ik deze pony zaterdag in real life ga zien*
_tarja_ schreef:Zat nog ff stiekem op de lijsten van knhs te kijken en hoopte stiekem dat ik niet meer als eerst moest startenhaha maar helaas....ik sta nog steeds als eerste
![]()
Ik zag dat de pony power en paint ook mee doet met Angela Krooswijk......dus...ik sta op de eerste rij deze combinatie aan te moedigenIk ben echt heeelemaal power en paint fan....wat een onwijs mooie pony hé...*zit al te kwijlen bij de gedachten dat ik deze pony zaterdag in real life ga zien*
![]()
, Ik vind zelf die pony wel een beetje op Ranger lyken kwa kleur. Maar vind die pony helemaal geweldig
_tarja_ schreef:Zat nog ff stiekem op de lijsten van knhs te kijken en hoopte stiekem dat ik niet meer als eerst moest startenhaha maar helaas....ik sta nog steeds als eerste
![]()
Ik zag dat de pony power en paint ook mee doet met Angela Krooswijk......dus...ik sta op de eerste rij deze combinatie aan te moedigenIk ben echt heeelemaal power en paint fan....wat een onwijs mooie pony hé...*zit al te kwijlen bij de gedachten dat ik deze pony zaterdag in real life ga zien*
![]()
aangezien in help met de organisatie...bendetje schreef:iedereen succes op de Hippiade dit weekend...
Ik zal denk ik jullie uitslagen wel als 1 van de eerste te zien krijgenaangezien in help met de organisatie...
Ik zit trouwens 's ochtends op het secretariaat.. dus jullie zien me waarschijnlijk wel...
...es ff kijken naar je foto in je profiel 
al 8 uur op de Hogezoom staan bij Annemarie!!
.. Hahal0veBrendy schreef:13.00 starten met het viertal, gelijk als eerste..![]()
hesterv schreef:l0veBrendy schreef:13.00 starten met het viertal, gelijk als eerste..![]()
haaay concurrentie!!!![]()
![]()
Wij zijn alleen bijna als laatste
.. welke vereniging zijn jullie?!
Hoeveel procent hadden jullie op de regiokamp.?
l0veBrendy schreef:Heey.. welke vereniging zijn jullie?!
Hoeveel procent hadden jullie op de regiokamp.?
![]()
Succes alvast!
) reden we 63,9% in de klasse Z. En met 2 groffe fouten erin!!! We zijn btw niet van één vereniging.. We rijden wel allemaal in de zelfde kring dus hebben we ons viertal daar maar naar vernoemd: Viertal Tusken Waad en Klif . Op de startlijsten staat het wel verkeerd tusken waas en klif. Maar goed.
Lijkt er genoeg op 
Danielle14 schreef:Ik ben zó zenuwachtig!

vooral omdat ik als eerste moet starten...en vorige week liep me pony heeeel slecht op wedstrijd, maar weet al wel waarom dat kwam....maar ja...we gaan morgen al weg
Melanie15 schreef:Oow jij hebt het geluk dat je heel ver woont en dus een dag eerder mag komen?
Ik moet zaterdagochtend 5.30 instappen en wegwezen
volgensmij is zo'n overnachting optioneel en daar komen ook weer
euries bij kijken
Nu maar hopen dat het niet erger wordt