Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VValar schreef:Dresscode bij oefenavond is er volgens mij niet echt. Paard moet wel in het wit gestoken worden geloof ik, vlechtjes worden wel gewaardeerd en geeft natuurlijk een mooiere afwerking aan het geheel. Voor de ruiter zou ik voor witte broek met blouse/net shirt gaan.
Op de echte pavo moet je in wedstrijdtenue rijden.
ilonaz schreef:ik heb voor wedstrijd een donkerblauw fluweel dekje, omdat hij bij een witte zo grauw lijkt, mag dat ook?
kelliej schreef:Ik doe ook mee met mijn 5-jarige van Obelisk x Beaujolais in Ermelo
Vorig jaar was hij 5e geworden en mochten we door.
Antoinette schreef:Heel waarschijnlijk (als het weer meewerkt) kom ik dinsdagavond wel even kijken (en fotograferen) bij de oefenavond in de Middenbeemster.
Het werd tijdens CH Hoofddorp nog aan me gevraagd en Vvalar zat er ook niet erg mee als ik kwam, geloof ik![]()
Is er eigenlijk iets van een 'startlijst' te vinden?
Weet je al of je kunt komen?mieki schreef:hoe zit dat nou met de dekjes??
ik lees in het regelement dat het niet onder je zadel mag komen dus bedoelen ze dan een zadelmodel of wat??
op de foto staan ze gewoon met vierkant sjabrak??? wie weet het
trudydejong schreef:OW, ik heb vanacht over de PAVO cup gedroomd!
Ik rij Veraine zelf niet, maar haar "vaste" ruiter.
Nu heb ik gedroomd dat de jury zei: "heel mooi paard, maar die ruiter die zit er maar op te hobbelen en kan er helemaal niets van. Helaas, het eindigt voor jullie hier."
Ik heb zoveel vertrouwen in de combie!
Odie schreef:whaaa de startlijst voor vrouwenpolder staat erop !!!
ik moet om 10.15 met mn Burggraaf tussen de jazzen en de jetsetten...
Dandy schreef:Officieel mag je alleen met een zadelvormig dekje rijden, niet met een vierkante, maar ik zie altijd een hoop mensen die er gewoon een vierkante onder hebben, dus volgens mij zijn ze daar niet zo streng in hoor.

. Ik dacht nog, blij dat ik daar niet op hoef. Tijdens mijn losrijden kwam deze combinatie de baan in lopen om op te stijgen. Maar zo snel als de amazone erop zat, zo snel lag ze ook weer in het zand. Even later gebeurde dat nog een keer en ze hebben het toen niet meer geprobeerd geloof ik. Ik begreep achteraf dat dit paard weggebracht was om zadelmak te maken (niet echt goed gelukt vrees ik) en dat de amazone er deze avond voor het eerst op ging. Lekkere timing zeg
astridh schreef:Zeer benieuwd uiteraard naar de foto's. Kan je een tijdsindicatie geven Antoinette wanneer je de foto's online hebt
Ik heb mijn foto's al gekregen. Blijkbaar was ik weer te hebberig
randy123 schreef:Huh, waar heb je startlijsten gevonden?