Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haike schreef:Wie doet er ondertussen allemaal mee aan shows/clinics? best veel al volgens mij
ivy_power89 schreef:ik zou er alleen al heen gaan voor al die leuke spulletjes, was het niet zo dat het net zoiets is als equitana in duitsland? ben ik toen ook naar toe geweest, gruwelijk veel spulletjes, khad echt te weinig geld bij me
Aafke_ schreef:Ik zoek nog voor beide dagen een paard, om het belang van de pasvorm en het passen op te demonstreren. Als iemand toevallig z'n paard meeheeft: Graag! ik doe om 3 uur zat en zon de demonstratie.
Wie is Aafke irl?
Aafke_ schreef:Ik zoek nog voor beide dagen een paard, om het belang van de pasvorm en het passen op te demonstreren. Als iemand toevallig z'n paard meeheeft: Graag! ik doe om 3 uur zat en zon de demonstratie.
Wie is Aafke irl?
Aafke_ schreef:15.10 begint de zadelclinic. Zondag dus concurrentie van Anky. Maar wat ik te vertellen heb is veel interessanter!
Aafke_ schreef:15.10 begint de zadelclinic. Zondag dus concurrentie van Anky. Maar wat ik te vertellen heb is veel interessanter!