Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, met de andere 20 paarden, maareuh, flemmingh zag er goed uit
hij had ze vlechten mooi laten zitten
, hoe deden Tenerife, Discovery, Veron, Flemmingh en Goodtimes het??...... 

Het was wel weer ontzettend druk zeg! 

parouscha schreef:Vond dat Edward Prestige van voren wel wat meer lengte mocht geven, maar dat zag ik ook terug op de hengstshow foto's van Gribaldi...

moest allemaal maar ff snel...
en er waren altijd van die vervelende mensen die snel voor me camera gingen staan 
erg leuk om te zien!
met Jur Vrieling

[/quote] 
nog steeds hoog.

daarna maar wat biertjes genomen tegen de pijn 
zijn springen vond ik niet echt geweldig
alhoewel ik wel denk dat hij daar nog beter in wordt 
Marijkeeee schreef:ik vind dat Erward Prestige een stuk mooier rijd van de vorige amazone, zal de naam niet noemen, toen vond ik echt niks aan die hengst maar nu vond ik het beter, anders was het altijd gespannen en leek het net altijd hij lood zwaar liep en bij Edward was dit niet het geval.
suepergirl schreef:parouscha schreef:Vond dat Edward Prestige van voren wel wat meer lengte mocht geven, maar dat zag ik ook terug op de hengstshow foto's van Gribaldi...
Inderdaad. Toen hij binnenkwam viel het me direct op. Stangteugel hing strak. Maar ben ook geen Edward-fan dus zal er verder niet op doorgaan.![]()
Vond de hengst zelf (Prestige dus) nog niet zo verkeerd.
De paps van Barros wel... nu maar hopen dat hij op zn vader gaat lijken!
(beetje erg lang blijven bierdrinken) maar het was er te gezellig moet ik zeggen.
Komt de reddende engel me helpen
gelukkig kwam Ernesto binnen en kon gelukkig met hem praten.
.
ieder zo zijn mening