Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nja, komt wel goed hoor
morgen zal ze hopelijk haar halster hebben !! en mss een nieuwe verzorgstertje

en ben dan al zo verlegen.. en de baas houd er wel van en dat weet ik ook hoor ! maar denk gewoon dat hij er niks aan kan doen.. en wil dan ook dat de eigenaar beseft wat er met haar gebeurd en dan beter voor haar gaat zorgen of dat ik haar mag gaan verzorgen !
ebony_lover schreef:ja is idd je mening maar ik kan eerst zelf mn best doen.. helpt het niet dan zal ik dat wel doen hoor
hij houd van haar.. maar kan er niet mee omgaan.. zou niet willen dat hij dan Bv. een boete krijgt omdat hij niet weet hoe hij er mee moet omgaan..
dat is dan mijn mening
whisperramse schreef:@ amyke, kan jij ABN tijpen?![]()
ik kan er echt niks vanuit opmaken

whisperramse schreef:@ amyke, kan jij ABN tijpen?![]()
ik kan er echt niks vanuit opmaken
.
wil hij er dan niets aan doen ja dan bel ik of een volwassene , maar hij zal het wel begrijpen
dus als hij dat afslaat is hij echt wel 'dom' en wil hij er idd niet voor doen.. maar dat zullen er (hoop ik ) niet veel doen en dan hoop ik hij ook niet 

Anoniem schreef:idd.. Hoe verlegen ik ook zou zijn, als ik zoiets voor mn ogen zou zien zou ik meteen actie ondernemen!
Ik ging net ook meteen het nummer van de dierenbescherming zoeken, maar toen zag ik net op tijd dat dit paardje helaas in Belgie staat, anders had die man zsm de DB op de stoep gehad!
Dat kan toch niet? vanuit NL naar de DB in Belgie bellen? of wel? Anders graag nummer!
) wenny schreef:als de man deze pony al jaren heeft
zal hij heus wel weten hoe die haar moet verzorgen
maar waarschijnlijk door omstandigheden
er een potje van gemaakt heeft
als ik de eigenaar zou kennen
zou ik ook eerder met de eigenaar gaan praten
dan dat ik gelijk de DB erop af stuur
ik hoop dat ik het kan typen..
als mn vriendin het halster nu kon meesmokkelen.. maar dat zal wel !