Zwolle hengstenshow en kür, half Maart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 08:27

Heel veel mensen hebben mij gezien en er zijn er maar 2 geweest die wat gezegd hebben. Ben ik dan zo eng?

Ik heb de kur van Gribaldi ook opgenomen, zal eens kijken of ik met die nieuwe camera van ons overweg kan en het hierop kan krijgen....

@ Heidehofs: de 'hele' tijd staan filmen? Da's knap als je 5 Kurs hebt opgenomen terwijl je er voor 12 uur al was.... je hebt me vast ERG goed in de gaten gehouden.

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 08:37

@ Tummielover, ik heb jou ook nog wel gezien..
@ Shanna, ik vond je niet eng he..

beukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 08:40

Ik ben zondag geweest.. T was echt heel leuk..

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 08:52

Nee gelukkig niet, anders had ik een trauma gekregen, Giloni!

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 09:15

Zaterdag kreeg florencio wel een 10 voor zijn stap. Met inrijden waren eigenlijk alleen de jongere meisjes en de mannen aardig tegen elkaar. Het meisje op Havel zat constant lief te glimlachen, en een paar duitsers waren echt ronduit asociaal met rijden. Wat een haat en nijd zeg.
Ik vond Minderhoud heel aardig overkomen, lijkt me een hele vriendelijke man.

cicero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 09:38

Ben ook geweest....en moet zeggen dat ik het meest genoten heb van stal van Baalen. Tijdens het losrijden alleen al, zo een verschil kwa ontspanning en lossigheid.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 09:51

Stal van Baalen is idd meestal een goed voorbeeld. HP als voorbeeld is minder, die kan een muildier nog naar de overwinning rijden. Die heeft zijn paarden zo goed voorelkaar dat hij het zich kan veroorloven om echt ontspannen los te rijden. Maar juist de mindere goden hebben de hele nacht wakker gelegen van: "stel, dat HP eraf valt, zou ik dan de titel mee naar huis kunnen nemen?"
Dan word je vanzelf kribbelig als dat niet blijkt te lukken.

cicero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 09:58

De jaloezie zal je altijd houden....wat dat betreft is het een zielig wereldje.
Maar jammer dat veel ruiters vergeten dat het DRESSUUR heet en geen CIRCUS moet zijn.

Bros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:02

cicero schreef:
Maar jammer dat veel ruiters vergeten dat het DRESSUUR heet en geen CIRCUS moet zijn.

Ik (als allround ruiter) geniet altijd van het haat en nijd gebeuren met dressuur. Niet alleen bij grote evenementen, maar ook bij de regionale concoursjes merk je dat! GEWELDIG!!!!

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:11

cicero schreef:

Dat laatste is waar...

Afbeelding

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:12

Ieder dressuurpaard zou een B parcoursje moeten kunnen springen, dan zwakt dat opgefokte ook wel af. Daar krijgen ze ballen van! Ook op een henstenshow!

Bros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:18

amondi schreef:
Ieder dressuurpaard zou een B parcoursje moeten kunnen springen, dan zwakt dat opgefokte ook wel af. Daar krijgen ze ballen van! Ook op een henstenshow!

Wellicht is dat niet geheel veilig.... Maak er dan een 40cm parcoursje van.

Jasmijn76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:18

cicero schreef:
Ben ook geweest....en moet zeggen dat ik het meest genoten heb van stal van Baalen. Tijdens het losrijden alleen al, zo een verschil kwa ontspanning en lossigheid.

lees net dat Marlies van Baalen is opgenomen in het A kader..erg tof voor haar!..

cicero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:20

Bros schreef:
amondi schreef:

Wellicht is dat niet geheel veilig.... Maak er dan een 40cm parcoursje van.

Precies de paarden willen wel maar weet niet of de ruiters/ amazones over een balkje willen. (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)

Bros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:22

cicero schreef:

Precies de paarden willen wel maar weet niet of de ruiters/ amazones over een balkje willen. (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)

Ook niet alle paarden willen wel... Ik heb van een aantal dressuurpaarden ernstig het idee dat ze nou niet erg veel talent voor het springen hebben meegekregen...

cicero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:24

haha dat is waar, heb er zelf ook 1 gehad. Kreeg t al benauwd als die een balk zag liggen.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:28

Nou dat laatste geloof ik niet1 Saskia is echt geen held maar omdat er iedere 2 weken springen op het programma van de clubles staat heeft ze laatst de 2e prijs gewonnen in de BB! Maar deze "toppers" proberen het niet eens. Zelfs clubles met meerdere paarden is al teveel gevraagd!

cicero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:31

Dat het niet verstandig (of wat dan ook is) om niet te springen met je paard, wil niet zeggen dat je m niet vatsoenlijk de ring door hoeft te rijden.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:34

cicero schreef:
Dat het niet verstandig (of wat dan ook is) om niet te springen met je paard, wil niet zeggen dat je m niet vatsoenlijk de ring door hoeft te rijden.

Als je hetzelf niet durft kan je toch een ander vragen. Bij Anky op stal lopen er toch genoeg rond die een Painted Black zodanig kunnen opvoeden dat hij er niet direct vandoor hoeft te gaan als de ereronde begint?

Anne_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:40

Ik ben ook geweest.
Ik was echt de hele tijd aan het hoesten dus dat moet iemand wel gehoord hebben .
Daarom zit ik nu ook ziek thuis Maar het was zeker de moeite waard!!!
Maar ik vond het echt heel mooi!!

Fantabulouss

Re: Zwolle hengstenshow en kür, half Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:42

Ik ben zondag geweest (de 19e)...
Helaas net voor de kuhr van anky (s'avonds) weggegaan...
Ik vond Coby en Marlies echt super rijden in de kuhr! daar heb ik echt van genoten!...en dat kon ik niet van alle andere ruiters zeggen..

Hoe komen jullie allemaal bij dat inrijden dan??
Ik wilde dat ook vet graag zien maar wist egt niet hoe ik dat moest regellen..hoe doen jullie dat toch?

Het was een geslaagd dagje!

cicero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:45

Gewoon doorlopen naar achter. Gewoon toegankelijk voor iedereen.

Fantabulouss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:45

als ik dat nou had geweten

Gerrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:50

amondi schreef:
Stal van Baalen is idd meestal een goed voorbeeld. HP als voorbeeld is minder, die kan een muildier nog naar de overwinning rijden. Die heeft zijn paarden zo goed voorelkaar dat hij het zich kan veroorloven om echt ontspannen los te rijden. Maar juist de mindere goden hebben de hele nacht wakker gelegen van: "stel, dat HP eraf valt, zou ik dan de titel mee naar huis kunnen nemen?"
Dan word je vanzelf kribbelig als dat niet blijkt te lukken.

Stressmanagement is ook een cursus die je kunt volgen, net als maskers opzetten en 'blij' kijken

Fantabulouss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 10:50

zijn er al foto's op bokt van Zwolle??