Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) maargoed week ervoor in bathmen wou die niks meer dus was tevreden
kimdepim schreef:Ik had zondag 2 balkjes, en 2e parcours ook wat balken.. (hij was beetje heet toen) maargoed week ervoor in bathmen wou die niks meer dus was tevreden
haah
heb echt gelachen
Rieta_88 schreef:kimdepim schreef:Ik had zondag 2 balkjes, en 2e parcours ook wat balken.. (hij was beetje heet toen) maargoed week ervoor in bathmen wou die niks meer dus was tevreden
was wel een leuke pony hoorhaah
heb echt gelachen
![]()
er was ook een dierenarst en die kon er dan wel een krabbel in zetten, maar dat was ook niet goed, ik mocht nog wel starten, maar deed niet meer vor de prijsen,. ik was zo boos, Had dus foutloos gereden met een stijl van 50 was 5 de, ik baalde zo erg niet best, heb goed moeten janken, dan zit je er dicht bij en dan gebeurt dit
en opeens mochten we het 2 parcour ook niet meer doen, nouh toen zijn we maar naar huis gegaan. 

Biertabje schreef:netjes XlucienneX, ik zag het al bij de uitslagen!! super gedaan!! en paard nog verkocht?
Biertabje schreef:he balen zeg!!! maar ze zijn er erg streng in, op het NK werd ook iedereen gecontroleerd
en dan zit er altijd wel een tussen die het niet voor elkaar heeft!
en ja dat is ook de basisenting die niet in je paspoort staat.... maar natuurlijk erg frustrerend
gelukkig heb je wel lekker gereden!!
)
hmm dan weet ik het niet hoor
maar ik laat me niet omhalen ik zie hier een leuke toekomst in ook voor mij en me paardje.
als je er nu nog 1 hebt staan... 
wanneer neem je nu de goede beslissing, het is altijd maar afwachten .... Biertabje schreef:ik heb geen idee wat voor dier je onder je kont hebt..
wat wil je er precies mee en heeft het paard in zich om verder te komen?! zijn allemaal dingn waar je over nadenkt! Thyphoon je hebt wel gelijk, maar ik vind het wel moeilijk als je maar 1 paard hebtals je er nu nog 1 hebt staan...
ik heb 6 maand zonder paard gezeten, naja niet helemaal, maar geen concours en ook niet elke dag rijden, dat is echt niet leuk
een paard kopen vond ik ook vreselijk..je ziet al die dieren en dan komt de twijfel...wanneer neem je nu de goede beslissing, het is altijd maar afwachten ....
1e parcour had ik balkje op steil eerste van de dubbel...kwam er te dicht onder...en op de 1 n laatste had ik een balkje,raakte um zeer licht aan..maar die balken lagen er echt vet nel..en had 1 tijdfout..maar hij gaf me een fantastisch gevoel...2e parcour had ik echt een pechfoutje....op hinderni 5...hij was echt heet man...sprong echt apart:D op naar zaterdag(als het goed weer is) En de moeder van Typhoon heeft vanmiddag een merrieveulen gekrege van Cartano 
Typhoon schreef:typhoon ging echt fantastisch...1e parcour had ik balkje op steil eerste van de dubbel...kwam er te dicht onder...en op de 1 n laatste had ik een balkje,raakte um zeer licht aan..maar die balken lagen er echt vet nel..en had 1 tijdfout..maar hij gaf me een fantastisch gevoel...2e parcour had ik echt een pechfoutje....op hinderni 5...hij was echt heet man...sprong echt apart:D op naar zaterdag(als het goed weer is) En de moeder van Typhoon heeft vanmiddag een merrieveulen gekrege van Cartano