31/3 t/m 8/4 Showjumping Indoor Tolbert

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 12:12

netjes XlucienneX, ik zag het al bij de uitslagen!! super gedaan!! en paard nog verkocht?

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:39

Ik had zondag 2 balkjes, en 2e parcours ook wat balken.. (hij was beetje heet toen ) maargoed week ervoor in bathmen wou die niks meer dus was tevreden

utina

Re: 31/3 t/m 8/4 Showjumping Indoor Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 16:29

ons paard doet morgen mee in het b springen is wel spannend want het wordt de eerste keer voor haar.

Rieta_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 17:32

kimdepim schreef:
Ik had zondag 2 balkjes, en 2e parcours ook wat balken.. (hij was beetje heet toen ) maargoed week ervoor in bathmen wou die niks meer dus was tevreden

was wel een leuke pony hoor haah heb echt gelachen

Typhoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:27

Marijkeeee,heel veel succes morgen in Tolbert!! Misschien zie ik je wel!! Sowieso zaterdag

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:39

Rieta_88 schreef:
kimdepim schreef:

was wel een leuke pony hoor haah heb echt gelachen

haha dankje..

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 20:10

Succes iedereen die morgen moet !

Typhoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 11:02

Dank je wel,heb ik wel nodig:)...wij gaan half 1 die kant op....

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 13:13

Heey mensen.

Ik ben zo boos, kon gewoon janken, ook gedaan. Met het inrijden er afgepleurt, ze was echt super heet
Word ik omgeroepen, chip controle, bleek de basis enting nog in het oude boekje te staan was niet over gezet, maar ze namen het oude boekje niet, ze heeft alle entingen gehad er was ook een dierenarst en die kon er dan wel een krabbel in zetten, maar dat was ook niet goed, ik mocht nog wel starten, maar deed niet meer vor de prijsen,. ik was zo boos, Had dus foutloos gereden met een stijl van 50 was 5 de, ik baalde zo erg niet best, heb goed moeten janken, dan zit je er dicht bij en dan gebeurt dit en opeens mochten we het 2 parcour ook niet meer doen, nouh toen zijn we maar naar huis gegaan.
Tineke Hoekstra had ook pecht met de entingen en nog een 8 mensen, maar dat van mij klopte wel, maar hij nam het oude boekje niet aan

ik baalde zo erg, maar er zijn nu ook kopers om Ryp, dus wie weet word ze wel verkocht of een van de andere paarden.

Het banketstaaf was, dat wij dit dus helemaal niet wisten, nu hebben we alle boekje nagekeken en de dierenarts komt om alles in orde te maken, maar de dierenarts komt ook ergens anders voor en dat is minder leuk, de oude pony word ingeslapen, tenzij de da nog hoop heeft.

NOuh zaterdag gaan we knallen in de L

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 14:29

he balen zeg!!! maar ze zijn er erg streng in, op het NK werd ook iedereen gecontroleerd
en dan zit er altijd wel een tussen die het niet voor elkaar heeft!
en ja dat is ook de basisenting die niet in je paspoort staat.... maar natuurlijk erg frustrerend
gelukkig heb je wel lekker gereden!!

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 18:54

Biertabje schreef:
netjes XlucienneX, ik zag het al bij de uitslagen!! super gedaan!! en paard nog verkocht?

twijfel twijfel.

ik heb nog maar 8 wedstrijden met hem gehad.. ik weet niet hoor
wat zou jij doen?

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:15

Biertabje schreef:
he balen zeg!!! maar ze zijn er erg streng in, op het NK werd ook iedereen gecontroleerd
en dan zit er altijd wel een tussen die het niet voor elkaar heeft!
en ja dat is ook de basisenting die niet in je paspoort staat.... maar natuurlijk erg frustrerend
gelukkig heb je wel lekker gereden!!

Het stomme was, dat we wel zo'n oud boekje hadden en een dierenarts die daar rond liep kon er dan wel een krabbel neer zetten, maar dat mocht niet meer, dat vodn ik echt belachelijk.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:55

ik weet niet wat je wilt...
ik heb Muis ook allang kunnen verkopen, maar ikben blij dat ik nu een goed paard heb(die had ik al, maar waren niet van mij, en dan met de handel enz )
ik zie eerst wel of deze het vermogen heeft om hogerop te komen zo niet dan kan die altijd nog wel weg

maar bij een hoog bod... hmm dan weet ik het niet hoor
blijft gewoon erg moeilijk onderwerp

EsSther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:30

vandaag wel succes gehad!
keer 2e en derde in het Bspringen!
morgen nog L en M, en 's avonds finale voor vierjarige paarden.
wordt weer een drukke dag!

Typhoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 08:38

Ik vind,als je echt een best geld voor je paard kan krijgen..zou ik het toch maar doen,hoe moeilijk het ook kan zijn..stel heeft volgende dag ofzo blessure ...dan heb je niks...je kan er dan ook weer 1/2 leuke andere paarden van kopen..er zijn genoeg.....En als je er best geld voor krijgt,weet je ook dat ie op een goed plek komt.....

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 10:04

ja.. wat iedereen zegt is ook wel waar

maar ik wil met dit paard verder

voor dit paard geen 2 anderen.

ik denk dat ik de man vanavond op bel en vertel dati k hem niet kwijt wil.
tineke zei dat ik moest oppassen hij bied zo het dubbele. maar ik laat me niet omhalen ik zie hier een leuke toekomst in ook voor mij en me paardje.

al hoewel daar zal hij goed opgeleid worden, en een leuke karriere krijgen maar dat ontneem ik hem dan maar lekker.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 13:22

ik heb geen idee wat voor dier je onder je kont hebt..
wat wil je er precies mee en heeft het paard in zich om verder te komen?! zijn allemaal dingn waar je over nadenkt! Typhoon je hebt wel gelijk, maar ik vind het wel moeilijk als je maar 1 paard hebt als je er nu nog 1 hebt staan...
ik heb 6 maand zonder paard gezeten, naja niet helemaal, maar geen concours en ook niet elke dag rijden, dat is echt niet leuk
een paard kopen vond ik ook vreselijk..je ziet al die dieren en dan komt de twijfel... wanneer neem je nu de goede beslissing, het is altijd maar afwachten ....
Laatst bijgewerkt door Biertabje op 06-04-06 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 13:23

he typhoon hoe had je precies gereden?! ik zag dat je 9 e 4 fout had?!
Laatst bijgewerkt door Biertabje op 06-04-06 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 13:25

Biertabje schreef:
ik heb geen idee wat voor dier je onder je kont hebt..
wat wil je er precies mee en heeft het paard in zich om verder te komen?! zijn allemaal dingn waar je over nadenkt! Thyphoon je hebt wel gelijk, maar ik vind het wel moeilijk als je maar 1 paard hebt als je er nu nog 1 hebt staan...
ik heb 6 maand zonder paard gezeten, naja niet helemaal, maar geen concours en ook niet elke dag rijden, dat is echt niet leuk
een paard kopen vond ik ook vreselijk..je ziet al die dieren en dan komt de twijfel... wanneer neem je nu de goede beslissing, het is altijd maar afwachten ....

Helemaal met je eens, best moeilijk om een goed paard te vinden, gelukkig is mijn pa een fokker, maar onze paarden zijn ook niet allemaal de beste. Soms wil ik ook wel eens een makkelijker paard waarmee ik heel snel omhoog schiet, maar ik heb niks te zeuren doordat ik Ryp nu ook rij, Us was echt een ramp

Typhoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 18:34

typhoon ging echt fantastisch... 1e parcour had ik balkje op steil eerste van de dubbel...kwam er te dicht onder...en op de 1 n laatste had ik een balkje,raakte um zeer licht aan..maar die balken lagen er echt vet nel..en had 1 tijdfout..maar hij gaf me een fantastisch gevoel...2e parcour had ik echt een pechfoutje....op hinderni 5...hij was echt heet man...sprong echt apart:D op naar zaterdag(als het goed weer is) En de moeder van Typhoon heeft vanmiddag een merrieveulen gekrege van Cartano

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:08

goed gedaan
leuk dat er een veulen is geboren.

Typhoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:09

Ja hij ging echt super(A) ja echt machtig dat dier man....mijn toekomstige topper:D(A)

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:46

super hoor!! lekker gedaan!! fijn dat hij zon goed gevoel gaf!!

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 19:52

Typhoon schreef:
typhoon ging echt fantastisch... 1e parcour had ik balkje op steil eerste van de dubbel...kwam er te dicht onder...en op de 1 n laatste had ik een balkje,raakte um zeer licht aan..maar die balken lagen er echt vet nel..en had 1 tijdfout..maar hij gaf me een fantastisch gevoel...2e parcour had ik echt een pechfoutje....op hinderni 5...hij was echt heet man...sprong echt apart:D op naar zaterdag(als het goed weer is) En de moeder van Typhoon heeft vanmiddag een merrieveulen gekrege van Cartano

hihi had ik ook dat eerste stijltje van de dubbel

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 20:49

heb je ook foto's van het veulen? ik zag cartano in Tolbert op een show.. mooie hengst