Almelose ruiterdagen 2006 info gevraagd en wie gaat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oo_Angelo_oO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:45

jaa ik ga warschijnlijk ook!! maar kan je je paard ook op dat terein stallen? en wat zijn ongeveer de kosten van het hele gedoetje bijelkaar(stalling,camping en)?

groetjes

K1MmEl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:31

heey, ik ben 3 jaar geleden geweest. en het was zo gaaf!!! de afgelopen twee jaar kon ik helaas niet, maar ik wil dit jaar wel weer gaan. ik kijk er zo erg naar uit. mijn pony's hebben er super veel van geleerd toen ik daar was. de paarden staan in een tent met boxen er in. het klinktniet zo goed, maar het is echt goed. je moet je paarden zelf verzorgen enzo. het is daar allemaal super geregeld en erg leuk. echt een tip om naar toe te gaan. de kosten zijn voor iedereen verschillend. ligt aan de hoeveelheid hooi en eten en zo dat je daar kunt kopen en hoeveel nachtjes je paarden daar staan. je moet zelf ergens anders slapen en die kosten zijn natuurlijk per camping verschillend. wij krijgen elk jaar een informatie folder thuis, omdat we er een keer zijn geweest. wij hebben die nu nogniet gehad. als ik die gehad heb en er meer informatie in staat, zal ik dat meteen melden. ga er heen!!! zuper leuk en leerzaam!!!

K1MmEl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:35

de grond is gewoon heel erg goed. en het is een best groot terrein. 'savonds zijn er ook leuke dingen te doen op het terrein zelf. ik zou het molke aan raden als camping. hele leuke camping die helemaal niet moeilijk doen over aankomst tijden en tijden dat je de camping verlaat. deze camping heeft daar wel regels over, maar die verbreken ze snel omdat ze weten dat je naar je paard moet als het nodig is. ze hebben die twee jaar dat wij er heen gingen super service laten zien. echt een aanraden.je kunt er ook in een challete.

Concorde

Re: Almelose ruiterdagen 2006 info gevraagd en wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:27

Ik weet eventueel nog wel boxen te huur voor mensen die hun paard in de buurt willen stallen maar niet in de drukte van het concours.
Info per pb!

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 00:40

Ja wij staan idd bij Olthuis! Super netjes geregeld daar en je kan ook nog ff lekker rijden daar. Ze kunnen lekker los en als je nog ff ontspannen wil rijden (bv een hele hete, die had ik vorig jaar mee) dan ben je blij dat je even niet op het terrein rijdt. Ze kunnen lekker gewassen worden en als je wilt ben je met 100 m in het bos. Het is gewoon echt vakantie. Verder heb ik er eentje mee die een geschiedenis van vastrollen heeft. Die boxen in de tent zijn dan gewoon te klein en te gevaarlijk voor zo'n 'debiel'. Met mijn vorige paard heb ik super in die tenten gestaan. Echt niets aan de hand, maar vorig jaar heb ik dus bij Olthuis gestaan, en dan wil je gewoon niet anders meer.
Verder scheelt het ook behoorlijk in de prijs. De stallingskosten van twee paarden bij Olthuis zijn de stallingskosten van 1 paard op het terrein!! Verder zit hooi, stro en zaagsel erbij, dus ik hoef niet mijn hele vrachtwagen vol te gooien. Terwijl het al een volksverhuizing is Ik neem wel altijd mijn eigen voer mee. Tuurlijk rij je veel heen en weer, maar ja so be it. Wel vind ik dat als je op het terrein met je paard staat dat je het echt veel meer mee maakt enzo. Je hangt toch de hele dag op het terrein. En ik reed vorig jaar heen en weer enz, dan krijg je toch niet echt de sfeer te pakken. Dat had ik hoor, maar dat kan ook aan mij liggen. Maar ja mijn paard is wel heel gebleven (heeft zich niet vastgerold bedoel ik) en dat was het me wel waard. Want ik kon tenminste rustig slapen En dit jaar ga ik ook met Olrike van bokt en haar merrie kan echt niet in een tent staan.

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 15:18

Weet iemand wanneer je nou kan inschrijven? Want op de site staat nog steeds niks..

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 16:18

daar ben ik ook benieuwd naar. als t vraagprogramma maar niet in de voorjaarsvakantie(volgende week) online komt. want dan ben ik op vakantie.

Fox1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:48

medio februari staat er, dus hij zal er binnenkort wel op komen te staan...

mylo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:27

ik hoop ook dat ze voor zondag komen want dan ga ik op vakantie!! en het zal wel weer mega snel vol zitten denk ik zo maar!! ....

memiro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 07:17

Ben al een paar keer geweest en kan helaas dit jaar niet, net nu er een nieuwe bodem is. Probeer volgend jaar zeker weer te gaan.Vorig jaar stond ik op het terrein in een vaste stal met twee paarden, dat was helemaal top geregeld. De paarden van een vriendin van mij stonden in de binnenbak, die hebben we maar veel mee uit wandelen genomen. We sliepen vorig jaar in de buurt op een boerderij die leeg staat van vrienden, was helemaal top. Maar in een tent of veewagen op het terrein is ook top. Maar als je met meerdere paarden gaat heb je zeker iemand nodig om je te helpen, als je elke keer van de tent naar het wedstijd terrein moet enz. De mensen van de organisatie zijn ook heel erg vriendelijk....

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 14:53

Ik heb er al best wel zin in...

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 16:53

lekker snel ben ik..

ikke zal er ook weer zijn Hopen dat mijn druktemakertje dit jaar zich wat meer kan inhouden

Dit jaar doen we ook mee met het springen.. Nou ja.. het paard dan, ikke niet

Barbara, ga je met hetzelfde paard?

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:05

Ik hoop dat ik kan gaan...

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 20:44

tam20 schreef:
lekker snel ben ik..

ikke zal er ook weer zijn Hopen dat mijn druktemakertje dit jaar zich wat meer kan inhouden

Dit jaar doen we ook mee met het springen.. Nou ja.. het paard dan, ikke niet

Barbara, ga je met hetzelfde paard?

Nee die is op Almelo geblesseerd geraakt en is niet goed genoeg meer voor het zwaardere werk.
Ik neem een paard van een klantje mee denk ik. (Maar dat kan nog wel eens wijzigen , ze wil zelf ook nogal graag starten).
@Anoukie, je gaat gewoon mee muts!

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 21:25

Als Sjors dan weer goed is en de wagen weer opgaat, zeker wel!

memiro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 22:52

Anoukie schreef:
Als Sjors dan weer goed is en de wagen weer opgaat, zeker wel!

Kan je het juist als een goede training zien, hij hoeft niet twee keer op de wagen op een dag. Misschien vind hij het in almelo wel zo leuk dat hij de volgende keer er weer op gaat, of hij is zo blij naar huis te gaan dat hij zo de wagen op rent in almelo

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 08:30

Of we moeten hem om terug te komen erin takelen, dat kan ook . Of onder de man naar Nijkerk terug .

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 11:52

Is ook van de partij

TopLadyI

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 12:43

Ik ga waarschijnlijk ook.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 12:55

Ik ben er zeker ook weer !
Nu niet meer bij de pony's, maar bij de paarden

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 14:07

Eigenlijk moeten we allemaal starten met het Bokt-logo op onze dekjes

Dela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 14:10

uiteraard ben ik ook aanwezig, met 2 paarden dit keer...
ik ben er al verschillende jaren te vinden en wederom dit jaar..
met 2 paarden in de dressuur L1 en 1 in het springen!

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 11:47

Wie gaan er kur starten?

simson

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:03

mag je bij de pony's ook een kur rijden op die ruiterdagen ????

groetjes marisie

simson

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:09

in de Z1 en de Z2 dan he.......???? mag dat een kur rijden dan????