Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
0ojannekeo0 schreef:
hoe zie jij er uit dan![]()
Neonlight schreef:0ojannekeo0 schreef:
hoe zie jij er uit dan![]()
Haha, dat weet ik nog niet. Loop ergens rond tussen de stand van het NHS en van het NAS.
IndianRose schreef:@Merens; Stoeer![]()
![]()
Je kunt mij herkennen aan deze pet:
Hijs lichtgroen.
En verder waarschijnlijk creme rijbroek en laarzen met sporen
IndianRose schreef:@Merens; Stoeer![]()
![]()
Je kunt mij herkennen aan deze pet:
Hijs lichtgroen.
En verder waarschijnlijk creme rijbroek en laarzen met sporen
Merens schreef:Dit zijn wij in het outfit dat we dan ook dragen:
Maar dan zonder hesjeen een zwarte polo aan met MerensStamboek.nl erop.
Kèn niet missen toch?
maartjuh schreef:waarom ga je in rijkleren, das toch totaaaal niet handig.. Vind een spijkerbroek en puma's heeeel wat fijner lopen dat strakke rijbroek en harde rijlaarden
Sjonniej schreef:maartjuh schreef:waarom ga je in rijkleren, das toch totaaaal niet handig.. Vind een spijkerbroek en puma's heeeel wat fijner lopen dat strakke rijbroek en harde rijlaarden
Ja dat vraag ik me ook altijd af.
Waarom mensen in rijkleding op een beurs of evenement lopen terwijl ze niet meerijden.
Craignethan schreef:Omdat het publiek dan misschien denkt dat je wel meegereden hebt ?![]()
(best wel penny hè ?
) }>
Neonlight schreef:Inderdaad, zo kom je "belangrijk" over.
Craignethan schreef:Vooral de sporen doen het 'mMisschien nog een tip: zweepje in de laarzen
Craignethan schreef:Vooral de sporen doen het 'mMisschien nog een tip: zweepje in de laarzen
KimBalaa schreef:Craignethan schreef:Vooral de sporen doen het 'mMisschien nog een tip: zweepje in de laarzen
Ik wilde het niet zeggen![]()
Maarre [naam], ik zou dus gewoon als ik jou was lekker je gewone kleren aantrekken, die sporen maar thuis laten. Doet toch iedereen?
*maar nou wil ik toch stiekem weten waarom je ze aanwilde doen? Niet banketstaaf bedoeld hoor, gewoon nieuwsgierig
maartjuh schreef:Craignethan schreef:Omdat het publiek dan misschien denkt dat je wel meegereden hebt ?![]()
(best wel penny hè ?
) }>
denk dat dat hier idd het geval is, ken [naam] (A).. (sorry [naam],)