Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suepergirl schreef:Over iets minder dan een uurtje gaan wij ook richting Zuidlaren.![]()
Gezellig!
iemand nog meegezongen met het Wilhelmus? Ik zei de hele tijd: ben gek op barrages
Ik zat recht voor die witte hindernis bij de Febo en de dubbelsprong
we moesten folders bij de auto`s doen voor een groot concours in Belgie, in de pauze ff 20 minutjes gelope en waren we ook klaar. Lisa en ik hadden dikke lol bij de vrachtwagens want ik kon niet bij die ruiterwissers en iemand stond in de living met deur open te bellen en ik stond voor dat raam te springen whaha en ergens zat nog een Chuckie pop in de cabine
en daar durfden we niet heen whaha
en in de laatste barrage ( zaterdag) riep ik keihard YES! toen die engelse vrouw een balkje op die bruine eraf smeet
En moest steeds keihard lachen toen iemand foutloos naar de laatste sprong ging. eerst : jaaaaa kom op yeeeeeejj!! *stil* *spring* woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow!! jeeej super en weet ik veel wat iedereen gilde
die slome wave was grappig en die snelle bij weite ook
:D super hoor!!!
) en vond het wel weer super!
topsylover schreef:Iedereen ging die Engelse uitlachen toen hij met de verkeerde hindernis begonen in de laatste barrage ( zaterdag) riep ik keihard YES! toen die engelse vrouw een balkje op die bruine eraf smeet
En moest steeds keihard lachen toen iemand foutloos naar de laatste sprong ging. eerst : jaaaaa kom op yeeeeeejj!! *stil* *spring* woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow!! jeeej super en weet ik veel wat iedereen gilde
die slome wave was grappig en die snelle bij weite ook
En daar kom je nou voor uit Engeland!
alleen die vips deden nooit eens enthousiast mee
waren te druk met hun bitterballetjes eten zeker
al het gegil kwam van ons
haha ja, moest lachen toen hij voorbij kwam met die rode neus
] Die zou ik namelijk wel graag willen zien
Mlies schreef:Zijn er nog foto's gemaakt van de Pas de Deux van Marlies en Coby? [Met name Kigali] Die zou ik namelijk wel graag willen zien
? 
magic_lover schreef:ja ik moet de rest nog even uploaden,is het ook goed als ik het morgen doe of moet het persee nu?