themi schreef:Toen ik het begion van het topic bekeek was het eerste wat ik dacht ; die ken ik! Het is nu zaterdag dus je keuring moest al geweest zijn en ik hoopte voor je dat ze de keuring goed zouden uitvoeren.Ik heb nu het einde gelezen en vind het sneu voor je dat het niet het droompaard voor je is wat je hoopte maar ben erg blij dat je er niet ingetrapt bent.
Ik zal mij nader verklaren.Vorig jaar stond dit paard ook te koop en hebben wij hem laten keuren.Er was bekent dat er hanetred aanwezig was maar dit namen we voor lief.Bij de klinische keuring kwam ook het zelfde aan het licht.Niet goed in de achterhand, coordinatie problemen vanuit het ruggemerg! Het advies van de dierenarts NIET AAN BEGINNEN!
Wij waren ook teleurgesteld maar erg blij dat het leed wat anders zou volgen ons bespaard is.Sneu voor het paard, vreselijk lief dier maar niet geschikt voor de sport.
Succes met je zoektocht.
Ik weet nog een vergelijkbaar paard qua kleur en karakter te koop.( maar dan wel gezond )Bij interesse pb me maar.
wat erg, dus ze zetten het paard dan gewoon weer te koop in de hoop dat iemand erin trapt
. Wel verschikkelijk eigenlijk...Maar wat zouden jullie doen, het is een ruin.. Dus de papieren kan je bijna weggooien bij zo een.. Verkopen als recreatie kan al bijna niet??
Verkopen voor in de fotokast dan maar??
Wat een probleem voor de verkopers,maar geen reden is goed genoeg om mensen te proberen te belazeren...
was echt een gaaf dier om te zien, maar ook niet normaal dat terwijl ze weten wat het beest heeft, nog proberen te verkopen aan mensen, zonder ook maar iets te zeggen, das gewoon de boel belazeren als je t mij vraagt.....