Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsewisper schreef:Zie wat zei ik je 1 begint, meerdere volgen meelopertjes
lowara schreef:ok bekijken we het vanaf een andere kant (nu word die leuk!!!)
Hetzelfde kleine veulen stoppen we in een 2 paards trailer met tussenschot aan zo'n touw met paniekhaak. we gaan rijden, veulen raakt in paniek, want er is veel ruimte. hij rukt zich compleet vast, schot valt over hem heen. wat dan? Ik heb dit zelf ook al eens meegemaakt met een kleine pony in m'n trailer, trailers zijn in mijn ogen NIET geschikt voor kleine shetlanders en A pony's, maar daar hoor je niemand over als het misgaat... dat is geen moord. Terwijl het zo gemakkelijk gebeurd omdat de pony onder de stangen door kan en zo het schot eruit kan wippen. (ook pony's van 60 cm!!)
irish_lady schreef:Hoop dat jij voorlopig geen veulens gaat vervoeren! In elk geval niet voordat je er wat boeken over gelezen hebt! Het eerste wat je leert over transport met veulens is dat je ze NOOIT en te nimmer vast mag zetten in een trailer! Altijd met strobalen ervoor zodat ze niet voor de stang langs kunnen, en voldoende stro zodat ze niet wegglijden.
IloveShets schreef:Blablablabla wat een gezeik op bokt..
Dat is het hier altijd, de "dressuur" luitjes hebben gewoon wat tegen shetlanders volgens my. Niks doe je goed by een shet.. ja voor de kar maar je mag er niej op ryden dit en dat..
Wrom moet alles 1000000000x gezegt worden? Echt zooo kinderachtig dat jullie alles moeten herhalen
IloveShets schreef:Dat is het hier altijd, de "dressuur" luitjes hebben gewoon wat tegen shetlanders volgens my. Niks doe je goed by een shet.. ja voor de kar maar je mag er niej op ryden dit en dat..
Cassidy schreef:Raken de scherpe kantjes er dan niet af? Word je dan niet afgestompt? Hoevaak denk je tegenwoordig bij beelden op het nieuws "het zal wel weer?" Hoe vaak raak je nog geirriteerd bij beelden van verhongerende kinderen in Afrika? Raakt het je nog wel?
Cassidy schreef:paard er los inzetten helpt ook