Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GabberGill schreef:Jaaa dus we hebben nog wel eens een gespannen moment en dat is niet erg dat mag.
Helaas liggen we nu weer 6 weken stil. Mijn snoetje Jill dacht gisteren met haar hobbyhorse en de hond een paar hindernissen te springen.
Eindstand een gekneusde voet.
Is die hobbyhorse toch een stuk onveiliger dan der eigen paarden
Punz schreef:Marjolein ( je naam achterstevoren typen heb ik geen zin in. Te veel gedoe )..
Ik ga temmen...
Want echt.. Iemand veroordelen op een naam, dat is gewoon pesten.
Ik ben al geen fan van je hier op bokt, heb echt nog geen positieve post van je gezien, alleen maar kritiek en zeuren, zonder maar iets van je zelf te laten zien.. .maar dit gaat echt te ver, zo'n opmerking over iemand.
Een Tem dus...
Nielojram schreef:Punz schreef:Marjolein ( je naam achterstevoren typen heb ik geen zin in. Te veel gedoe )..
Ik ga temmen...
Ik ben al geen fan van je hier op bokt, heb echt nog geen positieve post van je gezien, alleen maar kritiek en zeuren, zonder maar iets van je zelf te laten zien.. .maar dit gaat echt te ver, zo'n opmerking over iemand.
Een Tem dus...
Je hebt gelijk.
Ik zit hier al tweeëntwintig jaar en kan niets positiefs over iemand zeggen.
Hopelijk brengt je TEM hier verandering in.
Nielojram schreef:Punz schreef:Marjolein ( je naam achterstevoren typen heb ik geen zin in. Te veel gedoe )..
Ik ga temmen...
Een Tem dus...
Je hebt gelijk.
Ik zit hier al tweeëntwintig jaar en kan niets positiefs over iemand zeggen.
Hopelijk brengt je TEM hier verandering in.
Billy schreef:Stoer allemaal kind is nog geen 10. Stelletje toetsenbordhelden
Maflinger_S schreef:Ik volg de topics met/over Jill en haar ponies met belangstelling en ik heb geen kinderen, dus ik kan niet volledig inschatten of de TS zorgvuldig (genoeg) omgaat met haar kind.
Ik moet wel erg lachen om de hilarische wending in dit topic: Jill doet van alles op en naast een 3-tal levende ponies en komt er ongeschonden van af maar raakt gewond door een stokpaardje. Sorry, het is gewoon te komisch.
denisesilver schreef:Billy schreef:Stoer allemaal kind is nog geen 10. Stelletje toetsenbordhelden
+1![]()
Ik zou als tip willen geven om zonder beugels nog aan de longe te doen of in ieder geval met een losse teugel. Je ziet dat je dochter nu achterover gaat hangen om haar balans te houden en hierbij zich vasthoudt aan de teugels. Of eventueel met zadel waar de beugels gekruist liggen. Misschien dat het een momentopname is hoor, dan heb ik niks gezegd.
Beterschap voor haar! Vind het altijd leuk om jullie avonturen te volgen
denisesilver schreef:Ik lees net dat jullie zadels onder constructie zijn. Misschien helpt een "oh oliebol strap" om de hals van de pony. Dan kan ze daar aan vasthouden en voorkomen dat ze teveel achterover gaat hangen maar tegelijk contact houden.
Hier ondertussen ook getemd. Vind het vooral bijzonder dat er onderhand nog geen ban op desbetreffende bokker is gekomen.
manja39 schreef:Ik stoor me vooral aan het feit dat binnen no-time de hele topic 180 graden is omgedraaid naar een negatieve houding onder het mom van " opbouwende feedback".
Misschien dan wel niet zo zeer gericht op Jill maar vooral op ts.
Je hoeft het niet eens te zijn,maar iemand af te branden iedere keer weer dat gaat te ver. Maakt niet uit wel topic ts plaatst,het is iedere keer weer hetzelfde liedje.
Citaat:Sunn is een kleine nerveuze draak die heel snel vasthoudt in het lijf en heel goed de ruiter buiten spel kan zetten door een blijf van mijn lijf show op te voeren. Soms doet ze de hackneypas en dat is voor Jill niet makkelijk. Naast dat is het ook een echte merrie merrie die ook nog eens liever lui dan moe is. Makkelijk is ze zeker niet en je krijgt het niet cadeau en ik denk dat Elisa dit kan bevestigen. Buiten haar karaktertje om is het wel echt een hele lieve pony.