Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
imaudy schreef:Sommige paarden doen het wel fijner 's nachts binnen.
Ik vind de berichten hier heel vriendelijk, ik zou gewoon een app/sms sturen met de volgende tekst:
Beste..., ik stop met jou als bijrijdster.
Alles wat je verder zegt geeft haar een opening tot discussie.
Maartje1990 schreef:imaudy schreef:Sommige paarden doen het wel fijner 's nachts binnen.
Ik vind de berichten hier heel vriendelijk, ik zou gewoon een app/sms sturen met de volgende tekst:
Beste..., ik stop met jou als bijrijdster.
Alles wat je verder zegt geeft haar een opening tot discussie.
Hoe de bijrijdster doet is niet juist, maar na 6 jaar een appje sturen ipv persoonlijk vind ik ook echt not done. Heb het fatsoen om het tenminste face to face te doen
Britta31 schreef:Kan je haar niet nog 1 kans geven,ze heeft wel 6 jaar voor je paard gezorgt.Natuurlijk kan haar gedrag niet,maar misschien onder de voorwaarden dat ook maar bij het kleinste ding ze dezelfde dag kan vertrekken.Of ben ik nu te soft.
Britta31 schreef:Kan je haar niet nog 1 kans geven,ze heeft wel 6 jaar voor je paard gezorgt.Natuurlijk kan haar gedrag niet,maar misschien onder de voorwaarden dat ook maar bij het kleinste ding ze dezelfde dag kan vertrekken.Of ben ik nu te soft.
Dreamboy schreef:Britta31 schreef:Kan je haar niet nog 1 kans geven,ze heeft wel 6 jaar voor je paard gezorgt.Natuurlijk kan haar gedrag niet,maar misschien onder de voorwaarden dat ook maar bij het kleinste ding ze dezelfde dag kan vertrekken.Of ben ik nu te soft.
Hoeveel kansen moet je iemand geven? TS is al meerdere keren verhuisd mede door het gedrag van de bijrijdster. Bij mij had dit echt geen zes jaar geduurd.
karrij schreef:Volgens mij zijn wij er allemaal drukker mee dan de TS, die reageert niet meer
daantjuhhh schreef:Als de bijrijdster aan de hand van gespreken een tijdje zich beter gedroeg maar daarna terugvalt, dan moet het toch duidelijk zijn geweest dat er ander gedrag verwacht werd? Blijkbaar kwam het bericht wel over, alleen was het resultaat van korte duur. Tja, dan komt er idd een moment waarbij men zegt genoeg waarschuwingen.Maar als ik de twijfelachtige teksten van TS hier lees dan vraag ik mij wel af hoe die gesprekken zijn gegaan?
Is er gediscussieerd, overlegd?
Of zijn er grenzen gesteld?