Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluisje88 schreef:Hmm ik ben zelf geen marktaandeel maar ik vind het altijd zo bijzonder dat je dan opgedoste sportpaarden in wedstrijdconditie op een markt ziet staan. Waarom verkopen ze die niet particulier? Dan brengen ze veel meer op toch lijkt me?
pluisje88 schreef:Hmm ik ben zelf geen marktaandeel maar ik vind het altijd zo bijzonder dat je dan opgedoste sportpaarden in wedstrijdconditie op een markt ziet staan. Waarom verkopen ze die niet particulier? Dan brengen ze veel meer op toch lijkt me?
Cchanny schreef:pluisje88 schreef:Hmm ik ben zelf geen marktaandeel maar ik vind het altijd zo bijzonder dat je dan opgedoste sportpaarden in wedstrijdconditie op een markt ziet staan. Waarom verkopen ze die niet particulier? Dan brengen ze veel meer op toch lijkt me?
Omdat ze misschien van binnen er niet zo goed uitzien als de buitenkant?
robert45 schreef:maessie schreef:Ik wilde zo graag heen maar zo geen zin om alleen te gaan.
Voor mij is het morgen 25 jaar geleden dat ik met een fjordveulen thuis kwam en die nog steeds bij mij is.
Ah wat leuk, die is dan van dezelfde jaargang zuidlaren als onze Haflingerruin.Hij kwam van oude Boddeveld, Maes mocht z'n kar met gras weer thuisbrengen.
Mowgli4 schreef:[ [url=m/81aDvk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l82pMc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qpmc2p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2yNdTX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fjZtsz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CBvP5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j3lqMt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1SYCI4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/awBeli.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook een aantal foto’s. Mogen ook gebruikt worden
Cioccolato schreef:_xManadisx_ schreef:2500 voor een 2,5 jarige Glamourdale en 4000 voor een 4-jarige apache vind ik niet duur, zou toch bang zijn dat er iets mis mee is
Precies dit. En anders gelijk kopen