Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yavanna schreef:Ik las azijnpijpersen of je gelijk hebt, het valt me echt vaak op hoeveel drammers er op bokt zitten, alsof zij het allemaal perfect doen en de rest moet het doen zoals zij vinden dat het hoort.
Is niet alleen in jouw topic, maar ook in veel anderen. Azijnp***ers noem ik dat. Net alsof ze niks anders te doen hebben dan topics af te zeiken.
Dus ik snap je punt. Monster is van ver gekomen en jullie zijn erg blij met elkaar, houden zo, want dat is het belangrijkste en niet de mening van een aantal bokkers.
Knuffel aan Monster.
Ailill schreef:Yavanna schreef:Ik las azijnpijpersen of je gelijk hebt, het valt me echt vaak op hoeveel drammers er op bokt zitten, alsof zij het allemaal perfect doen en de rest moet het doen zoals zij vinden dat het hoort.
Is niet alleen in jouw topic, maar ook in veel anderen. Azijnp***ers noem ik dat. Net alsof ze niks anders te doen hebben dan topics af te zeiken.
Dus ik snap je punt. Monster is van ver gekomen en jullie zijn erg blij met elkaar, houden zo, want dat is het belangrijkste en niet de mening van een aantal bokkers.
Knuffel aan Monster.
Avalanche schreef:Maar blijkbaar zijn er ook een aantal mensen die persoonlijk iets tegen mij hebben, wat prima is. Maar ik ga die dingen niet uitvechten over de rug van een paard wat me ongelooflijk dierbaar is, want ik vind die negativiteit niet eerlijk naar mijn paard toe.
nps schreef:Avalanche schreef:Maar blijkbaar zijn er ook een aantal mensen die persoonlijk iets tegen mij hebben, wat prima is. Maar ik ga die dingen niet uitvechten over de rug van een paard wat me ongelooflijk dierbaar is, want ik vind die negativiteit niet eerlijk naar mijn paard toe.
Hoezo is de kritiek hier persoonlijk? Lees ik echt nergens. Flauw. Veel succes met je mooie paard.
fleurtjeuh schreef:nps schreef:Hoezo is de kritiek hier persoonlijk? Lees ik echt nergens. Flauw. Veel succes met je mooie paard.
Ik weet niet hoor, maar als er wordt aangehaald dat TS ZZ zou hebben gereden en dat er daarom bepaalde verwachtingen zijn, noem ik dat best persoonlijk. Heeft namelijk niks met het betreffende paard te maken
nps schreef:fleurtjeuh schreef:
Ik weet niet hoor, maar als er wordt aangehaald dat TS ZZ zou hebben gereden en dat er daarom bepaalde verwachtingen zijn, noem ik dat best persoonlijk. Heeft namelijk niks met het betreffende paard te maken
Maar als je echt zo goed bent (althans, zo heeft Avalanche zich imho wel een beetje verkocht) je en je weet wat je doet dan kan je toch gewoon uitleggen waar je mee bezig bent? Nu wordt de boehoe, ze maken het persoonlijk kaart, en iets dramatische kaart getrokken en dat is gewoon jammer. Anderen kunnen ook wel degelijk iets leren van het op conditie krijgen van een paard wat makkelijk invalt of het omgaan met lastige situaties.
Mensen reageren denk ik vooral op het geschepte beeld, waar het beeld op de foto's (wat lang niet slecht is) gewoon niet bij aansluit. Dat gaat niet over de Avalanche als persoon, maar over de mismatch tussen het geschepte beeld en het daadwerkelijk getoonde beeld. Daarnaast vind ik het flauw als je zelf super kritisch bent op anderen maar zelf niet echt kan incasseren, maar das dus wél persoonlijk.
fleurtjeuh schreef:Maar Avalanche heeft toch ook uitgelegd wat ze doet? Het voeren, het trainen, de fysio etc.
fleurtjeuh schreef:Dat mensen aannames doen moeten ze zelf weten, maar dan niet boos doen als een ander daar niet aal voldoet.
Dat ligt niet bij avalanche, maar bij de andere mensen die aannames doen.