Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heel lief en meedenkend van de andere stallen dat de paarden daar mogen staan. Heel veel sterkte in ieder geval
 Heel lief en meedenkend van de andere stallen dat de paarden daar mogen staan. Heel veel sterkte in ieder geval  Hoop dat er een structurele oplossing gaat komen gezien het NL klimaat in de winter alleen maar natter gaat worden.. En anders denk ik inderdaad het zekere voor het onzekere nemen en een andere fijne plek zoeken.
 Hoop dat er een structurele oplossing gaat komen gezien het NL klimaat in de winter alleen maar natter gaat worden.. En anders denk ik inderdaad het zekere voor het onzekere nemen en een andere fijne plek zoeken.                                                         

Ik hoop dat er snel een structurele oplossing gaat komen, of dat je een ander plekje voor ze kunt vinden
 Ik hoop dat er snel een structurele oplossing gaat komen, of dat je een ander plekje voor ze kunt vinden  

karuna schreef:https://www.gld.nl/nieuws/7574393/boerd ... e-regenval
Nog meer berichten over de extreme nattigheid en verzopen weilanden. Het is gewoon beroerd

.
.