Oh nee, wat een ramp ook!
Wij zitten inderdaad in het donkerblauwe deel op het kaartje. Ergens bij 156 ongeveer. Er is echt bizar veel water gevallen. En dan de zuidwesten wind.
Zo, eindelijk thuis. Zeiknat en ijskoud. Ik heb 20 minuten onder de douche gestaan om warm te worden. Wat een weer....
Maar goed, ze staan droog. Ik ben echt enorm dankbaar voor alle hulp, de stalling, mijn stalgenoten.
Even ter beeldvorming. Dit was een paar weken geleden.
De afwatering is normaal goed genoeg. Als de sloot niet vol zit. Dankzij een bokker weet ik nu wat beter hoe de bodem in elkaar zit.

Dit is nu.
Zelfde punt.

Het water staat nu overal. Ook in de stal, stro opslag en zadelkamer. De spullen op de grond staan zoveel mogelijk in plastic en de rest hangt hoger of ligt nu in de auto. Dat is van later zorg. De paarden waren 1e prioriteit.
En zo staan mijn verzopen katjes er nu bij. Enorm blij mee. Ze stonden gewoon te rillen 
Noura heeft lekker gerold. Jim heeft wel enorm last van stress, staat met een opgetrokken buik. Maar eet wel gelukkig. Hij moet zich er maar even naar gaan schikken. Gelukkig kunnen ze samen staan