Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cemlys schreef:Ik hoorde dat je booster max 90dagen oud mag zijn, indien je dan nog gevaccineerd moet zijn, klopt dat?
Cowgirl schreef:Weet je ....ik snap er geen ene F*CK meer van.![]()
Dus mijn 2 inentingen + booster zijn niet voldoende???
Waar kan ik de info vinden die ik ECHT nodig heb.
tirzasarah10 schreef:Cowgirl schreef:Weet je ....ik snap er geen ene F*CK meer van.![]()
Dus mijn 2 inentingen + booster zijn niet voldoende???
Waar kan ik de info vinden die ik ECHT nodig heb.
Ik vraag mij hetzelfde af... wat is nou juist?
Ik wil mij nog laten boosteren maar als ik dan alsnog niet heen kan dan hoeft het van mij niet. Ik ben van de jansen echt beroerd geweest en zit daar eigenlijk niet nog een keer op te wachten. Zeker niet als we het nergens meer voor nodig hebben
germie schreef:Nee, aanmelden is echt niet nodig. Als je prive overnacht ook niet. Was in februari nog prive een weekend in Duitsland. Er zijn geen grenscontroles hoor.
Dat mondkapje vind ik echt een no go. Ik kan evt. mijn gazen ding opzetten als het echt moet. Maar ik wil wel kunnen praten en vrij kunnen ademen. Men moet weer eens geheel normaal gaan doen (ook in Nederland is het nog lang niet normaal, gelukkig zijn de dingen als testen en binnen blijven adviezen en heb ik dat ook niet gedaan toen ik met alleen wat keelpijn een positieve zelftest had. Niets gezegd en gewoon normaal gedaan wat ik anders ook doe, want was niet ziek immers).
Met nu 455 standhouders is het nog steeds kleiner dan normaal. Ik mis ook nog een plattegrond, heeft iemand die al gezien?
Ik ga er al een beetje van uit dat het niet doorgaat voor mij wegens de beperkingen.
xLiez schreef:germie schreef:Nee, aanmelden is echt niet nodig. Als je prive overnacht ook niet. Was in februari nog prive een weekend in Duitsland. Er zijn geen grenscontroles hoor.
Dat mondkapje vind ik echt een no go. Ik kan evt. mijn gazen ding opzetten als het echt moet. Maar ik wil wel kunnen praten en vrij kunnen ademen. Men moet weer eens geheel normaal gaan doen (ook in Nederland is het nog lang niet normaal, gelukkig zijn de dingen als testen en binnen blijven adviezen en heb ik dat ook niet gedaan toen ik met alleen wat keelpijn een positieve zelftest had. Niets gezegd en gewoon normaal gedaan wat ik anders ook doe, want was niet ziek immers).
Met nu 455 standhouders is het nog steeds kleiner dan normaal. Ik mis ook nog een plattegrond, heeft iemand die al gezien?
Ik ga er al een beetje van uit dat het niet doorgaat voor mij wegens de beperkingen.
Oh dat zijn wel minder dan anders, hoeveel zijn er andere jaren? Zou beetje jammer zijn als het maar een kleine beurs gaat worden.