Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjong schreef:Maar je zei zelf toch dat het ging? Ik snap dat je heel erg geschrokken was een verkeerd bent terecht gekomen, maar als iemand tegen mij zegt dat het gaat weet ik niet of ik wat anders zou doen.
_San87_ schreef:Kidde schreef:Ik ben ook bang dat er niets te halen gaat zijn. Bij paardrijden horen nou eenmaal risico's die je accepteert als je er op gaat zitten. Bovendien was het je eigen paard dat bokte, er was natuurlijk ook geen opzet vanaf het meisje dat op het andere paard zat
Als jij per ongeluk een auto raakt met je portier, moet je de schade toch ook vergoeden?
Het paard bokte omdat het werd geslagen door een ander paard. Navraag doen kan altijd.
MarliesV schreef:Dat is wel vreemd, misschien omdat er niets op papier staat? Heb je rechtsbijstand?
Want je hebt geen partij om het bij te verhalen op dit moment.
Goed dat je de manege een mail hebt gestuurd. Maar de ruiter zal aansprakelijk zijn en niet de manege verwacht ik en je hebt/krijgt natuurlijk nooit de naam van de betreffende ruiter boven water.
DuoPenotti schreef:of juist niet omdat je denkt dat je paard weer zal meppen.
Je weet niet wat de gedachtegang is van die andere groep.
Goed ervaren lijken ze in ieder geval niet te zijn, dus dan zullen ze ook andere dingen doen bij een ongeval dan ervaren ruiters.
Monique1963 schreef:Zelfs als je denkt dat je paard weer gaat meppen als je teruggaat naar de gevallen ruiter, dan vraag je toch aan je mederuiters, houd mijn paard ff vast, dan ga ik ff terug om te kijken of het écht wel goed is met die ruiter. Ik hoop echt dat die ruiters hier ook op bokt zitten, dit lezen en zich nu een slag in de rondte schamen.
TS misschien moet je je topic titel veranderen naar iets met de locatie erin. Dus zoiets als: "Rhenen ruiterroute X, van je mederuiters moet je het maar hebben."
Misschien dat het dan meer gelezen wordt door mensen in de omgeving, en/of die ruiters zelf.
Rot trouwens dat je je beroerder gaat voelen. Sterkte.
Cinnepin schreef:Ik ben nog naar het politie bureau geweest, ik wil nu nog niet te veel openbaar zetten, pas als ik meer weet, maar ik laat het er nog niet bij zitten,
onpaard schreef:Eens met bovenstaande. Plus dat je wist dat hun paarden het niet leuk vinden als andere paarden passeren. Je hebt er toch zelf voor gekozen om te passeren op een smal stuk. Ik zou zijn omgedraaid in deze situatie. Dan maar een stuk terug en een plek waar t wel kan.
Hopelijk knap je snel weer op. Vallen is nooit leuk maar helemaal niet als je er last van hebt. Beterschap.