Offline90 schreef:Dan zullen we die reacties ook meteen even rechtzetten voordat je van alles in je hoofd haalt. Ik heb haar zus gefeliciteerd met de behaalde punten en gezegd: dat ze zelf wat heeft gedaan met de tips van haar lesgever.
Waarmee je wil impliceren dat TS niks doet met de tips van haar lesgever? Of lees ik het verkeerd.
Citaat:
Tegen TS heb ik ook gezegd: dat zij er net zo goed op kan rijden als der zus als ze zelf met de kritische reacties weet om te gaan.
Daar heeft TS haar lesgever toch voor? Voor de kritische noten en de tips en trics.
Citaat:
In plaats van heel bokt op te schoffelen plus op te stoken hoef je niet elke keer oude koeien uit de sloot te halen.
TS reageerde in de eerste instantie gewoon netjes en gaf aan haar instructeur te volgen.
Citaat:
Ik verplicht TS helemaal niet om wat met mijn gegeven tips te doen. Het feit blijft dat TS geen een tips wil aannemen van wie dan ook plus op elke kritische reacties heeft TS een weerwoord en schiet zelf snel in de verdediging.
En hier ga je scheef. Ze hoeft de tips die hier gegeven worden ook niet aan te nemen. En waarom zou ze niet uit mogen leggen hoe zij werkt met haar lesgever en daarmee haar lesgever volgen en niet de random users op Bokt? Zou mijn keuze ook zijn.
Citaat:
@_San87_ ; de reacties die TS heeft neergezet over mij zijn door de moderator verwijderd

Ik had het begrepen ja.