Paardenmarkt Bemmel 2017

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

StalNollie

Re: Paardenmarkt Bemmel 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:51

zijstraat was ik nog met hem bezig.

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 19:38

Jannekelamer schreef:
Ben opzoek naar de eigenaar van de bruine pony die door de markt werd gereden

Heb er daar drie van gezien. Een kleine A, een grotere D pony en een kruising dartmoor. Weet alleen van de laatste wie de eigenaar was.

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 19:53

Had eerst dat transport voor die 2 jarige D pony hengst gedaan. Word ik rond een uur of 5 weer gebeld of ik met spoed naar de markt kan komen om de laatste twee ponies op te komen halen. Eigenaar zette ze bij mij op de trailer, legde paspoorten erbij en vluchtte zowat de tent weer in :p Nu heb ik ze thuis staan maar weet niet voor hoe lang haha. Had er vanochtend zelf interesse in maar was alleen als span te koop en moest €3200,- kosten. Stonden er wel super netjes bij en zijn ook heel erg makkelijk! Kwam alleen thuis met 2 vreemde pony's op de trailer, maar kon ze zo in mn eentje rustig uitladen en naar de wei brengen. Hele brave :)
Afbeelding
Afbeelding

Leuke aanwinsten allemaal! Welsh veulen met wit halster heb ik ook n paar keer gezien ja.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:44

Ah die gestippelde. Leuke dieren ja. Heb ze een hele tijd zien staan :j

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:58

O WoW die stippels

Ufurio4e

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:06

SaraViavia schreef:
Had eerst dat transport voor die 2 jarige D pony hengst gedaan. Word ik rond een uur of 5 weer gebeld of ik met spoed naar de markt kan komen om de laatste twee ponies op te komen halen. Eigenaar zette ze bij mij op de trailer, legde paspoorten erbij en vluchtte zowat de tent weer in :p Nu heb ik ze thuis staan maar weet niet voor hoe lang haha. Had er vanochtend zelf interesse in maar was alleen als span te koop en moest €3200,- kosten. Stonden er wel super netjes bij en zijn ook heel erg makkelijk! Kwam alleen thuis met 2 vreemde pony's op de trailer, maar kon ze zo in mn eentje rustig uitladen en naar de wei brengen. Hele brave :)
[ [url=m/XjsfiH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7kvLCB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke aanwinsten allemaal! Welsh veulen met wit halster heb ik ook n paar keer gezien ja.

Wat een leuk stel zeg. Maar je hebt ze dus serieus gratis gekregen?

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:13

Ufurio4e schreef:
SaraViavia schreef:

Welnee zal die echt wel ophalen tegen de tijd. Maar bier drinken is ook een hobby van de handelaren :D
Na aantal uren op de markt of wagen krijg je een fikse boete, dus hij zocht waarschijnlijk onderdak. En zal die vast wat leuks voor geven. Zo gaat dat.

Ons gekochte dier is eerst naar stal 1 gegaan Ondat ze nog gingen drinken, en daarna naar stal 2 en morgen halen wij hem op. Zo werkt dat helaas

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:47

Die 2 heb ik ook zien staan, stond iemand langs de kant mee.
Leuk span!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:21

StalNollie schreef:
[ [url=m/LSPDbU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Yl56cN.jpg]Afbeelding[/url] ]

foto na het wassen en kammen
4 jarige ruin zou getuigd in enkel en dubbel span moeten zijn.. maar heeft enorme hengstenstreken en voetjes oppakken gaat niet. (zo makkelijk te pakken zijn in wei maar toen straks half uur gezeten hiervoor haha).
maar dat is allemaal binnen weekje opgelost.

foto voor het kammen
[ [url=m/OUo0Ml.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EokhFu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een knap ding! Mooie kleur ook <3
Staat hij van achter wel recht op de benen? Het lijkt wel alsof hij naar buiten staat.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:41

Van voor en achter gewoon netjes recht

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 06:11

Ik heb die stippels ook gezien ze waren zo gaaf! Bij mij moesten ze nog 3000 kosten. Dus rustig is de prijs iets gezakt haha.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 07:35

Leuke markt, maar niks speciaals helaas. De vos welsh had ik ook gezien, leuk dier en ook veel geleerd op de markt, had helaas geen papier dus was niks voor mij :)

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 07:49

Ik ben helaas niet meer geweest. Laatste tijd wat aan het kwakkelen met de gezondheid, dus leek me niet zo verstandig.

StalNollie schreef:
[ [url=m/LSPDbU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Yl56cN.jpg]Afbeelding[/url] ]

foto na het wassen en kammen
4 jarige ruin zou getuigd in enkel en dubbel span moeten zijn.. maar heeft enorme hengstenstreken en voetjes oppakken gaat niet. (zo makkelijk te pakken zijn in wei maar toen straks half uur gezeten hiervoor haha).
maar dat is allemaal binnen weekje opgelost.

foto voor het kammen
[ [url=m/OUo0Ml.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EokhFu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, dat is nog eens een schoonheid! Ik zag dat deze eventueel te koop zou staan, zou je mij wat meer informatie willen sturen?

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 12:13

Pb gestuurd

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 12:41

Ufurio4e schreef:
SaraViavia schreef:

Haha nee was het maar zo'n feest. Ze moesten inderdaad van het marktterrein af en nogal met spoed. Kon gelukkig binnen 10 minuten met trailer op de markt zijn, hij stond al vooraan bij de rotonde met ponies. Was wel apart hoe dat ging. Ergens deze week brengen wij ze naar hem toe. Hij had blijkbaar ook geen tijd om ze op te halen :p Dusja dan betaalt ie maar voor transport en worden ze thuis gebracht.

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 12:43

Spaansepony schreef:
SaraViavia schreef:

Welnee zal die echt wel ophalen tegen de tijd. Maar bier drinken is ook een hobby van de handelaren :D
Na aantal uren op de markt of wagen krijg je een fikse boete, dus hij zocht waarschijnlijk onderdak. En zal die vast wat leuks voor geven. Zo gaat dat.

Ons gekochte dier is eerst naar stal 1 gegaan Ondat ze nog gingen drinken, en daarna naar stal 2 en morgen halen wij hem op. Zo werkt dat helaas

Is die toevallig naar Ede gegaan? Als tussenstop zegmaar

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 12:57

Weet iemand toevallig welke fotografen er allemaal foto's gemaakt hebben? Ik ben wel een aantal keer op de foto gezet, maar het komt er op zo'n markt dan niet snel van om te vragen wie het is. Omroep Lingewaard heeft foto's gemaakt en die staan op de Facebookpagina, maar daar zat ik niet tussen. (Waren er maar 22, maar misschien iemand van bokt?) Ik zou het leuk vinden als ik nog wat van de gemaakte foto's terug zou zien en vandaar mijn vraag of iemand namen of facebookpagina's heeft van de fotografen?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 13:10

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 13:18

Birdie60 schreef:

Dankjewel! Deze stonden ook grotendeels of geheel op de Facebook pagina, maar er waren nog meer fotografen. Sowieso 1 man had wel een bedrijfsnaam of site groot achter op zijn jas staan, maar ik ben de naam vergeten. Het was één woord met een stuk of 5-6 letters :j

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 13:18

Weet iemand waar de 2.5 jarige zwarte D-pony heen is gegaan met een witte bles? Zijn naam is Mickey..

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 13:57

ginatje schreef:
Weet iemand waar de 2.5 jarige zwarte D-pony heen is gegaan met een witte bles? Zijn naam is Mickey..

Ja die heb ik mee naar huis genomen voor n bekende. Wil je die kopen of kende je die?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 15:48

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 17:35

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 19:05

Aan de buitenste lijn (rechts vanaf de markt) stond een bruin (al wat ouder?) rijpaard met een hele lieve en zachte uitdrukking in zijn ogen. Vrij groot, stond in het begin langs een fries maar die was later verkocht en toen stond hij langs een mooi bruin paard met hele lange zwarte manen. Mijn vriendin en ik vielen als een blok voor hem. Maar hij was helaas nog steeds niet weg toen wij vertrokken (circa 11 uur.)
Weet iemand of hij een nieuw plekje gevonden heeft?

Op de 6de foto in de link die eerder gepost is staat hij achter het friese paard.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 19:54

Leuke link ik sta op foto 10 daar was ik met papier van mick bezig