Trainen met mijn gouden vriendje.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Re: Trainen met mijn gouden vriendje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:46

Nou, als er alleen maar "ooooh" en "aaaaaah" reacties geplaatst mogen worden ben ik er snel klaar mee Pablo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:47

xPabloBokt schreef:
Liselot schreef:
Wat ik vooral jammer vind is dat TS reacties die totaal niet over haar gewicht gaan, maar wel kritisch zijn op andere punten óók compleet negeert.

Ik zou niet eens meer de behoefte hebben om überhaupt te reageren. En TS mag toch hopelijk zelf wel beslissen waarop ze antwoord geeft. Ze is niemand iets verplicht.

@Joolien want bij een proef speelt niet eventueel spanning mee, onbekende locatie, vlaggetjes, jury auto's etc? Vind het een beetje onrealistisch om te gaan zeggen dat je niet op wedstrijd moet gaan als je paard daar niet precies zo loopt als thuis. Imo is kilometers maken juist de manier om je wedstrijden eigen te maken en je paard aan die ambiance te laten proeven en wennen. Oefening baart kunst, zeggen ze dan..

Snap ik, maar ik heb het hier puur over de rijtechnische kant he. Het paard loopt op het filmpje in de proef totaal niet door zijn lijf, heeft geen zweefmoment, is kort in de beweging en heeft ook moeite met de juiste beweging. Het paard lijkt meer te stuwen met het voorbeen dan het achterbeen, wat lichamelijk niet hoort en waar je ook echt overbelastign van kunt krijgen. Imo is de basis dus niet goed, of je nou doorzit of lichtrijdt. Het paard moet goed en correct door zijn lijf lopen en het lijf goed gebruiken. Dat komt nog voor aanleuning en nageeflijkheid.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-17 10:57

Jongens. Alsjeblief zeg.

Moet ik er WEER een mod op zetten... gaat het echt zo kinderachtig worden hier...

Er worden weer allenmaal dingen ingevuld door mensen die ik A. Niet heb gezegd en B. Als ik geen zin heb om te reageren, dan heb ik geen zin om te reageren.

En echt werkelijk. Om het even heel bot te zeggen. Het intereseerd mij werkelijk geen ene bal wat jullie zeggen. Jullie reageren met hele verhalen tav van een paar foto's en een filmpje.

Werkelijk. Get a life zou ik willen zeggen. We zitten inmiddels al aan 7 pagina's. Is het niet eens genoeg...

En nogmaals IDGAF. Wat een gezemel zeg...

(En dan druk ik mij bij deze nog zeer netjes en vriendelijk uit. Wat een kinderachtig gedoe zeg...)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:03

Ik vind jou vooral degene zijn die kinderachtig reageert. Als iets je niet bevalt gelijk een mod erbij willen roepen. :') Waarschijnlijk omdat je wel weet dat er een waarheid in zit.
Laatst bijgewerkt door Captain op 18-05-17 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:06

Captain schreef:
Ik vind jou vooral degene zijn die kinderachtig reageert. Waarschijnlijk omdat je wel weet dat er een waarheid in zit.

Idd, zodra mensen dieper op je rijderij in gaan en dan nog niet eens op je gewicht specifiek, begin je af te haken. Je kunt daar ook anders op reageren.
En het is ook een beetje naief te denken dat je alleen maar oeh's en ah's krijgt, je zit op bokt, dat weet je toch van te voren? ;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-17 11:09

Als dat nou echt waar zou zijn, zou ik je gelijk geven...

Gelukkig weet ik zelf beter ;)

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:12

8)7

Gaat weer lekker hier.. over de groene berichten heen geleden zeker??

TS wil alleen haar foto's laten zien , meer niet.
Wat een respectloze reacties staan hier tussen zeg :wow:

Jullie moeten eens weten hoe zeer je mensen hiermee kunt doen.
Peelie, niks van aantrekken, ik zou zeggen lachen en zwaaien en ze gewoon negeren. Jij weet beter.

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:15

Sorry :')
Afbeelding

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:17

sanso schreef:
8)7

Jullie moeten eens weten hoe zeer je mensen hiermee kunt doen.
Peelie, niks van aantrekken, ik zou zeggen lachen en zwaaien en ze gewoon negeren. Jij weet beter.

_/-\o_ _/-\o_

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:13

sanso schreef:
8)7

Er wordt niet respectloos gereageerd; jammer dat het zo wordt opgevat.

En werkelijk Peelie: moet je er nu WEER een "mod opzetten"?

We hebben het over de rijderij. Waar we dus niet warm van kunnen worden. Je zit tegen de beweging in (mogelijk door een te krap zadel); je pony is op de voorhand en komt niet van de grond.

Jouw reactie "ik weet wel beter" geeft nu echt niet veel hoop op verbetering. Vind je nu echt dat je in het zadel past en mee bent met de beweging?
Ik heb niks tegen je postuur, maar een groter zadel zal je pony hoogstwaarschijnlijk niet gaan passen. Dan is er maar 1 oplossing en die is ervoor zorgen dat je er zelf wel in het zadel past.

Heel jammer dat je het fat-shamen noemt. Dat is het niet en ook niet zo bedoeld. Accepteer nu gewoon maar dat er kritiek is. Positief dan wel negatief en doe er je voordeel mee.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 00:08

Moderatoropmerking:
Dit topic zal definitief gesloten blijven. Aangezien niet verwacht word dat er nog aanvullende berichten zullen volgen met dingen die niet al gezegd zijn of waar TS iets aan heeft.