Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nouklime schreef:Ik begrijp denk ook wel waarom TS niet meer reageert. Heb het topic vanaf het begin gevolgd en vind sommige reacties erg heftig ik schrik daar best van. Hoe neerbuigend er tegen TS word gesproken terwijl zij zich echt van geen kwaad bewust was. Behandel elkaar met respect. En beeld je in als jij haar was? TS lijkt mij niet iemand die niet wilt leren of niet om hulp wilt vragen maar als iedereen tegen haar schreeuwt dat ze 144 gaan bellen haar gaan opzoeken etc komt niet vriendelijk over? Zou ik zelf persoonlijk erg van i
Misschien een andere aanpakt bokt praten communicaren ipv bommen gooien op TS zou waarschijnlijk effectiever zijn...
Lienek schreef:Ik praat het zeker niet goed maar ik kan me wel inleven dat er zo na de reactie van ts zelf met zoveel emotie wordt gereageerd.
Wellicht meer als wake up call dan echte bedoelingen.
En als ts echt met de vee arts in overleg gaat waarom meld ze dat dan niet. Er wordt nu maar gespeculeerd nav ts haar laatste bericht.
Zoals ik al eerder schreef als ts meld dat ze een andere da inschakeld dan zal de toon hier van zelf om slaan.
We maken ons wel druk om de bio industrie en de manier waarop bont verkregen wordt, maar ook hier is sprake van een schrikwekkende situatie en dan kan je niet soort reacties verwachten.
Ik kan nergens terug vinden wat voor beperking ts heeft. Is dit mentaal of fisiek? Want ook hier zit nogal verschil in.
Ania schreef:[naam] schreef:Zinnen met : ik kom hem ophalen vind ik wat vergaan. Hopelijk ziet TS dat heel bokt samen er meer verstand van heeft dan 1 DA die zegt dat hij goed is.
Ik vind dit nogal een uitspraak. Wij beoordelen op basis van een filmpje. De DA heeft er (naast er jaren voor gestudeerd te hebben) ook nog fysiek naar gekeken.
Neemt niet weg dat het dier op het filmpje overduidelijk kreupel is.
bruintje123 schreef:Wendy, dat kan zo zijn.
Maar dat ligt ook wel aan de onverantwoorde reactie van TS zelf.
Het is hier pas harder geworden met de berichten toen ze vertelde dat er niets aan de hand was en een DA dat had aangegeven.
Echter een leek ziet dat dat niet klopt.
Zoals ik eerder ook al zei, er liep een gelijksoort van topic, maar daar schrok ts en heeft nu alles uit de kast gehaald om het paard te verbeteren. En "heel toevallig" loopt dat topic dus ook compleet anders.
Je kan niet alles schuiven op de mensen die reageren. Actie geeft ook reactie als je dan toch spreekwoorden wilt gebruiken
je veroorzaakt alleen maar weerstand.