Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:Dit is een litteken door in een kudde te staan waar er van de 6 andere maar 2 hem accepteerden. Niet bepaald prettig.
Dit heeft langer dan een maand geduurd voor je er niks meer van zag dus was niet maar een schrammetje. De kleinere C pony stampte enorm vaak vol kracht tegen Harley zijn borst of beet venijnig in zijn benen.
Geen Wonder dat Harley niet naar me toe durfde als die kleine bij me stond.
En niet alleen die kleine was zo venijnig. 3 anderen ook.
Ik mag van geluk spreken dat hier gewoon bruine haren zijn op gekomen. Hij heeft namelijk op de bil ook littekens van bijtwonden maar hier zijn witte haren op gekomen.
[ [url=m/yXreRa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarnaast ga zelf even op zoek in mijn omgeving. De grotere Stalle vallen af. En als ik verder weg moet zoeken moet ik op volpension en dat kost al snel 250-350€/maand en dat kan ik momenteel niet hebben door onregelmatige uren en dus maandelijks onregelmatig Loon.
Ma bon als jullie mij de dieperik inwillen (financieel zodat ik niks opzij kan zetten voor onvoorziene kosten) ga je gang!!
Art_Ificious schreef:Ik mag van geluk spreken dat hier gewoon bruine haren zijn op gekomen. Hij heeft namelijk op de bil ook littekens van bijtwonden maar hier zijn witte haren op gekomen.
Daarnaast ga zelf even op zoek in mijn omgeving. De grotere Stalle vallen af. En als ik verder weg moet zoeken moet ik op volpension en dat kost al snel 250-350€/maand en dat kan ik momenteel niet hebben door onregelmatige uren en dus maandelijks onregelmatig Loon.
AmyJamess schreef:Mijn pony heeft ook regelmatig bijt wondjes, en hij leeft nog![]()
Ts je overdrijft echt.
Art_Ificious schreef:Pff ...
Wat het groeien betreft heeft de kliniek zelf gezegd dat hij nog 5cm zou groeien in de hoogte. En de touwtjes test bewijst dit ook.
Daarnaast is er een medebokker op stal geweest voor grondwerkles in rechtrichten maar Harley is helemaal niet scheef zo is gebleken.
En zij vond hem ook niet te iel om op te rijden. Anders had ze mij dat écht wel gezegd want Ik had namelijk vermeld dat ik er al op rijd en vooral op wandelritjes graag doe.
Art_Ificious schreef:Besides zadel past mij wel gewoon
Art_Ificious schreef:Besides zadel past mij wel gewoon, foto in stap:
En ik ben me bewust dat ik mijn bekken meer moet kantelen en de rug minder hol moet maken.
Art_Ificious schreef:10cm was het, noem ik niet zomaar een schrammetje. Een Schram geneest veel sneller dan dit.
En Harley past gewoon niet in elke kudde omdat hij eenmaal onderdanig is en zich gewoon laat bijten en stampen en verjagen zonder zich te verdedigen. En heb hem inmiddels al in drie kuddes gehad.
Veel gespeeld heb ik nooit gezien, zelfs niet als ik de hele dag aanwezig was.
Als ik over een sloot spreek heb ik het over ene van 2m doorsnee en net zo diep. Als Harley dan opgejaagd wordt en niet tijdig stopt of doorglijdt ligt hij er gegarandeerd in. Daar al aan gedacht?
Nee dus denk ook eerst eens na!! Voor je iets zegt.
Besides zadel past mij wel gewoon, foto in stap:
En ik ben me bewust dat ik mijn bekken meer moet kantelen en de rug minder hol moet maken.
[ [url=m/ipCMBi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verkopen? Nooit dat écht nooit!!!
Storm2009 schreef:Heb je wel het hele topic gelezen Lonneke? Ik blijf normaal heel lief en aardigmaar in dit geval...is het een struisvogel met een bord voor zijn kop...pardon hoofd
Storm2009 schreef:Heb je wel het hele topic gelezen Lonneke? Ik blijf normaal heel lief en aardigmaar in dit geval...is het een struisvogel met een bord voor zijn kop...pardon hoofd