Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elise_K schreef:Heeft iemand die veiling gevolgd? Ben erg benieuwd wat sommige paarden op hebben gebracht.
Verder verbaast me de weinige interesse hier ook, tribubes zijn overvol én het is zomervakantie.
Anoeska27 schreef:Apart hoor, Vitalis wordt geroemd als KWPN hengst terwijl het KWPN dat dier niet wilde hebben. Ze mogen zich nog eens goed achter de oren krabben...
R12312 schreef:Anoeska27 schreef:Apart hoor, Vitalis wordt geroemd als KWPN hengst terwijl het KWPN dat dier niet wilde hebben. Ze mogen zich nog eens goed achter de oren krabben...
Ja de zoveelste..............ik kan denk ik wel een rijtje van 15 hengsten opnoemen die bij een winnend kampioenschap ineens een KWPN hengst werden.
R12312 schreef:Four legends was vooraf al verkocht, een bak met gebakken lucht dus.
De moeder van Valegro was ronduit kreupel, dat ze die merrie lieten draven was schandalig.
Als die Lelegro een andere afstamming had gehad, had ie via marktplaats verkocht geworden voor dramatisch geld.............hetzelfde met de governor x sisther, puur op naam van de fokker verkocht.
Niezzz schreef:Ik ga vandaag naar Ermelo. Gisteren wou ik ook maar was te laat met kaarten. Keek gisteren op de livestream naar de kur op muziek... tribune half leeg! Ten tijde van de ereronde zat er nog maar een klein handje mensen
Selima schreef:Lelegro was niet spectaculair, nee, maar in mijn ogen wel degelijk en mogelijk heel bewerkbaar, kwa gangen. Lijkt mij niet ondenkbaar dat hij daar uiteindelijk verder (en langduriger?) mee kan komen dan sommige van de spectaculaire bewegers? Hij leek ook koel en wat brutaal, een karakter-mannetje..