Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fijn dat hij bij jullie nog even heeft mogen genieten. Het was jullie allemaal langer gegund. Veel sterkte maandag. KoudbloedKim schreef:Wij hebben ook geen twijfel inderdaad of we de juiste keuze maken, maar ik kan niet accepteren dat het zo moet eindigen.
Dat hem niet wat meer geluk is gegund in het leven.
Dat is waar ik heel veel moeite mee heb.
Wat een mooie foto's Tineke! Heel erg veel sterkte voor jullie maandag, maar ik denk wel dat jullie de juiste beslissing genomen hebben! En wat anderen ook al zeiden, hij had het niet beter kunnen treffen. Door jullie krijgt hij nu een waardig afscheid van zijn leven, want bij jullie kon hij nog heerlijk echt even paard zijn!

Maar ik denk dat paarden slim genoeg zijn om aan te voelen dat jullie hem geen pijn willen doen. Maak je je daar maar niet druk om, kokos weet hoeveel jullie van hem houden
KoudbloedKim schreef:Ik probeer me voor te stellen hoe dat moment gaat.
We halen hem uit de wei en geven hem appeltjes, worteltjes en suikerklontjes.
Hij zal zich heel speciaal voelen, hij zal de liefde voelen die wij voor hem voelen.
En ik ben zóó bang dat hij dan bij het krijgen van het eerste spuitje denkt:"Waarom doen jullie me nou pijn? Ik was toch zo lief? Ik heb toch niks verkeerd gedaan?"![]()
Dat hij zich op dat laatste moment van zijn leven verraden voelt door ons.