Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

in 33 minuten wauw!! Ze had vorig jaar gewonnen met 36 minuten haha
s'Ochtends was er ook grote stress want niemand had daar dus aan gedacht en get stallenterein had weinig waterpunten ook dus dat was moeilijk haha._coquette_ schreef:Wij gaan ons opgeven met 3 teams voor oktober. 2x 10km hardlopen en 1x 20km mountainbike. Maar vraag me echt af hoe het beste getraind kan worden voor de 20km. Rijden de meeste deze volledig in galop?
Supervixen schreef:Ik vond het heel leuk, mooie route om te lopen. Goed aangegeven en fijn dat er nog extra mensen onderweg stonden om aan te geven waar je heen moest. Ook netjes dat er twee drankposten waren.
We hebben de 10km in 59 min gedaan ongeveer. Ik zag wel wat verbeterpunten. Parkeren was bij ons een drama. Ik vond dat ze wel een dixi bij de start hadden kunnen zetten of bij de parkeerplaats. En het was niet handig dat je starters tegemoet ging bij het teruglopen. Sowieso een eind terug vanaf de finish naar de parkeerplaats. Oh ja nog een dingetje, water zat in de goodiebag, maar het is fijner als ze water uitdelen bij de finish.
Ik heb wel genoten van het lopen in ieder geval.