Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Buxy schreef:Voor de dressuurclinic vlecht ik denk ik wel (hengstenvlecht dus niet zo veel werk)
Verder denk ik ook witte rijbroek en neutraal shirt er boven.
Zie net op facebook dat je je paard ook kunt laten wegen door Pavo!
Heel erg leuk altijd al wel willen weten wat mijn paard nu daadwerkelijk weegt!
sabje23 schreef:Vroeg me ook al af wat jullie aan doen met een dressuurclinic?
Ik heb smorgens dressuur maar smiddags cross beginners dan ga ik niet in een witte broek..
Dacht aan een donkere rijbroek met een polo erop..
xbronte schreef:sabje23 schreef:Vroeg me ook al af wat jullie aan doen met een dressuurclinic?
Ik heb smorgens dressuur maar smiddags cross beginners dan ga ik niet in een witte broek..
Dacht aan een donkere rijbroek met een polo erop..
Toevallig zat ik mij ook te bedenken wat ik aan moest doen met de dressuurclinic, ik doe denk ik een donkere broek aan met mijn witte wedstrijdshirtje en een wit dekje. Knotten ga ik niet doen, de manen van mijn pony zijn zó dik dat ik altijd met naald en draad moet knotten, en dat doe ik niet voor mijn lol bij haar manen.
ingaa schreef:Leuk, had het topic nog niet gezien.
Ik ga weer met een vriendin heen en heb het volgende opgegeven:
9.00 reining
10.30 Springen
13.00 conditie test
14.10 trec
Wordt een druk dagje voor de pony maar vind het ieder jaar weer leuk, geen druk erop en lekker bezig met (nieuwe) dingen. Geen stal kunnen bemachtigen helaas dus pony moet maar op sleeptouw mee overal heen. Op dat betreft is het wel fijn dat ik overal niet erg veel tijd tussen heb zitten.
De weegplaat van Pavo ben ik ook benieuwd naar, altijd interessant en handig te weten wat ze nu echt weegt.