Ik vond het echt een tegenvaller om eerlijk te zeggen... grote chaos qua plaatsing standjes, je loopt alsmaar rondjes, ziet dingen 10x maar je mist ook dingen 10x. Totaal geen logica zit er in.
Niet normaal druk, je kan amper standjes zelf in. En ook vond ik de kwaliteit van veel dingen tegen vallen (vooral leren dingen).
Naar open air ga ik niet meer in ieder geval.
Al met al was het alsnog wel gezellig hoor! Maar had er meer van verwacht
Wij zijn ook terug. We hebben een leuke dag gehad, het was echt een Equitana in het klein, en buiten. Alleen zou ik niet zo snel meer overdag op zaterdag gaan, veel te druk. De meeste standjes heb ik overgeslagen. Wel nog wat leuke dingen gescoord, een mooie Naketano sweater voor de helft van de prijs, chique wedstrijdshirt, ook voor de helft, riem voor om mijn rijbroek. En wat anti-muggenspul en spul tegen kriebels voor mijn eczemers. Het was wel zo ongeveer wat ik er van had verwacht. Maar het is natuurlijk onvergelijkbaar met de tweejaarlijkse Equitana in Essen. Maar we kunnen daarvoor al gaan aftellen!
Wij gaan morgen was eigenlijk van plan om een Portugees hoofdstel te kopen weet iemand of ze die daar hebben?
Er waren verschillende stands met héél veel hoofdstellen en halsters, dus dat moet wel slagen.
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-16 22:37
Ik heb mij vandaag prima vermaakt. Heerlijk weer en wat dingetjes gezien waaronder uiteraard het telgangen!
We hebben ook wel wat geshopt.
Ik heb onder andere een Tjalda halster, Sonnereiter jodhpurbroek, Magic Brush borsteltje, Fleck / Feldmann zweep, ijslander bordje voor in auto en Roeckl handschoenen gekocht.
Ik zit nu al 2 dagen op equitana en heb eigenlijk alleen de ring van de welsh pony's gezien Wel erg gezellig en ik kan me voorstellen dat het op sommige stukken echt geen pretje was qua drukte.
Ik moet wel zeggen, dat ik na 2 dagen alleen maar Duits praten (of engels) ik nu de neiging heb alles in het Duits te schrijven.
Wij zijn gisteren geweest, parkeren ging prima en heel goed geslaagd daar! Vond het inderdaad wel erg onoverzichtelijk, heb ook het gevoel dat we de helft van de kraampjes niet gezien hebben, gewoon omdat we steeds niet wisten in welke gang we nu eigenlijk waren. Maar buiten dat fiks wat leuke kortingen mee kunnen pakken en weer voorzien van leuke nieuwe spullen
Ben echt benieuwd naar de indoor Equitana volgend jaar!
Ze zijn de Messe in Essen aan het verbouwen dus de volgende Equitana Indoor zal denk ik ietsiepietse kleiner zijn, maar daarna groter dan ooit.
Drico
Geplaatst: 22-05-16 19:24
Wij zijn ook weer bijna thuis, nog lekker gegeten onderweg
Vond het inderdaad erg onduidelijk hoe de stands opgesteld waren, totaal geen logica erin, dat was erg jammer! Verder wel goed geslaagd, alleen veel was ook al allemaal weg en werd niet aangevuld (ijslander stands)