Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chasey schreef:Dankje.
Ja ik schaam me niet om mijn niet zo slimme actie te delen.
We zien alleen maar de perfecte dingen op bokt, omdat er dan over gezeurd wordt.
Maar we kunnen van deze fouten leren, door ze niet te verbergen en gewoon toe te geven ☺
Sunrise19 schreef:Nare val zegHopelijk knap je snel weer een beetje op.
Maar ondanks dat je bepaalde stoornissen hebt, heb je wel verantwoording naar je kind(eren).
Dit soort dingen zijn leuk als je 14-16 bent, maar niet als volwassen vrouw met kroost.
Er is op wedstrijd een keer een vrouw van haar paard gevallen met springen, kreeg een trap in haar gezicht en overleed. Haar man en kinderen stonden langs de kant.. Dus als het al met zoiets kan gebeuren, moet je toch even nadenken hoor. Bedoel het echt niet gemeen![]()
Bedoel hiermee dus ook te zeggen dat bewust de gevaren opzoeken echt een slecht idee is. Jij was alleen, voor hetzelfde geld had je nooit meer opgestaan en was dit filmpje het laatste wat ze van je hadden. Dat van die vrouw gebeurde op een grote wedstrijd waarbij de ambu er binnen 10min stond.
Zuinig op jezelf zijn!
Chasey schreef:Fijn om andere verhalen ook te lezen.
Krijg van sommige berichten het gevoel dat ik ALTIJD stom bezig ben met James. Nou...
Daar gaat mijn vertrouwen.
Cowgirl schreef:Chasey schreef:Fijn om andere verhalen ook te lezen.
Krijg van sommige berichten het gevoel dat ik ALTIJD stom bezig ben met James. Nou...
Wat dacht je ervan om lekker die computer uit te zetten, je rust te nemen en die gasten lekker laten banketstaaf.![]()
Chasey schreef:Fijn om andere verhalen ook te lezen.