Jammer dat tim lips en merel blom niet gestart zijn, toch erg mooie cross gezien.
Vond vooral de waterbak spectaculair, moet wel zeggen dat veel paarden er moeite mee hadden,
leek meer dan vorig jaar.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Elke schreef:Hier ook weer thuis. Super dag gehad! Helaas dat we twee uit vielen maar ja, gaat het niet dan gaat het niet. Spannend wordt het nog wel morgen!
Was ook wel leuk dat mijn eigen juf foutloos heeft gereden voor m'n verjaardags hihi
Zeker voor herhaling vatbaar!
Destination schreef:Ik vond wel dat er zeer typische mensen tussen liepen
Wij stonden niet in de file, want we zijn ergens aan de zijkant het terrein opgekomen.

er waren wel lastige lijntjes bij, maar zoals de waterhindernissen waren naar mijn idee eerst ook lastiger, de insprong hoger en nog hindernissen in het water. Bij de schuur was nu ook gewoon een losse stijl.

Macchiato schreef:Ik heb een paar filmpjes gemaakt vandaag. Komt nog een uitgebreidere variant. Hier alvast een voorproefje!:
[ Video ]
Kaartjes kan je ook bij de entree betalen begrijp ik van de site? 8 euro per stuk?