Je onderwerp, tja, eerlijk, daar krijg ik de kriebels van. Voor mij moet het allemaal niet zo nodig, die topsport. Maar hoe jij het weet vast te leggen, daar zijn geen woorden voor. Pràchtig, ook al geven ze net datgene weer waar ik het niet zo voor heb. Jij bent een echte kunstenaar!
Wauw, onwijs bedankt voor al jullie reacties. Had bij het openen van het topic niet gedacht dat er zo positief op gereageerd zou worden!
Soesita: Topsport heeft altijd twee kanten en twee verhalen. Mijn ambitie zal het ook nooit zijn; rijden in de topsport (Zou het niet kunnen ook, haha), maar ik krijg er zo veel meer waardering voor als ik zie hoe de ruiters hun paarden waarderen. Wat dat betreft heb ik een hoop geleerd tijdens het CHIO. Bedankt voor je compliment!
Belin10: Denk dat de meneer zelf daar even niet om kon lachen.
EngeltjeS: Bedankt! Laat ik het zo stellen: met een 5D3 of zelfs een D4s had ik ze niet kunnen maken. Als je je camera eenmaal door- en door kent, dan is het al geen camera meer. Dan is het meer een tweede natuur geworden. Het gebeurd vaak zat dat ik niet eens meer 'merk' dat de camera voor mijn neus zit. Denk dat dat het belangrijkste is; een camera vinden die bij je past.
MariekeS_: Onwijs bedankt, ook voor de tijd die je hebt genomen om het te verwoorden!
HeavensLove: Bedankt, dat is inderdaad mijn streven geweest!
x_Lys: Daar hou ik je aan, zou ik gezellig vinden!
Babbelientje: Zie je, dat mis ik dan weer. Hoewel ik veel leer op het gebied van gewenste dressuurhoudingen, blijft het toch lastig. Je moet wat dat betreft echt uitkijken met foto's: het zijn letterlijk moment-opnamens. Zeker als je, zoals in mijn geval, dan net de verkeerde foto uit de serie pakt.
WildWings: Wat tof om dat van jou te horen, kan altijd zo genieten van jouw fotokunsten...!
Spruitjee: Bedankt!
LisaxSilvano
Geplaatst: 24-06-15 17:11
Blijft ze ontzettend mooi vinden!
ismy
Geplaatst: 24-06-15 20:09
WAAUWW!! Wat een prachtige serie! Dit verteld echt alles en van de prachtige topsport en gewoon alles! Proficiat! De foto's zijn super mooi, mooi gekaderd en ze vertellen echt alles!
Ik kom foto 11 net tegen op de facebookpagina 'totilas'. Jammer dat je er geen copyright op hebt .
Leonyr
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-15 19:42
_Anneruth schreef:
Ik kom foto 11 net tegen op de facebookpagina 'totilas'. Jammer dat je er geen copyright op hebt .
Goh, bedankt voor de heads-up! is volgens mij wel met de beste bedoeling geweest, omdat ze hem als link naar Flickr hebben neergezet. Ontbreken van een naamsvermelding op de foto is in dit geval jammer, maar wel bewust. Ik vind het al snel afbreuk doen aan een foto en ze kunnen hem altijd wegwerken.