Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ralphtdw schreef:Wij gaan dit jaar ook ik ga mee als groom haha. 4 paarden nemen we mee. En begreep dat de paarden in de stenen boxen staan met buitenluik. En gaan van maandag tot donderdag want zaterdag is de kring.
(en klumpertje wij zijn weer met groepje van vorig jaar en ook met moeders van jou paard ook dan weet je vast wel wie wij zijn?

Zie jullie dan!
lucifertje schreef:ralphtdw schreef:Wij gaan dit jaar ook ik ga mee als groom haha. 4 paarden nemen we mee. En begreep dat de paarden in de stenen boxen staan met buitenluik. En gaan van maandag tot donderdag want zaterdag is de kring.
(en klumpertje wij zijn weer met groepje van vorig jaar en ook met moeders van jou paard ook dan weet je vast wel wie wij zijn?
Dat zijn de 'VIP' stallen. Zijn er ook maar een stuk of 10 van beschikbaar. Ben daar ooit eens terecht gekomen stond toen ook met de A kader ponys als buren :p

ralphtdw schreef:Wij gaan dit jaar ook ik ga mee als groom haha. 4 paarden nemen we mee. En begreep dat de paarden in de stenen boxen staan met buitenluik. En gaan van maandag tot donderdag want zaterdag is de kring.