Mooi filmpje. Ben halverwege gaan kijken tot het einde. Jullie zijn fantastisch samen!!
Doorzetter
Geplaatst: 27-09-14 16:47
Mooie combinatie en een vriendelijk beeld hoe jij je paard voorsteld!
Veel geluk en plezier samen!
Boetjewoor
Geplaatst: 27-09-14 16:47
Lang filmpje? Kon 'ie niet langer? Ik kan er geen genoeg van krijgen! Zit hardop te lachen en een traan komt daarna ook vanzelf. Hoop dat jullie nog heel lang mogen genieten van elkaar!
Zonder moeite je filmpje uitgekeken. Hij duurde mij ook te kort. Ik hoop voor jou dat er nog vele mooie beelden bij komen van de komende jaren! Jullie zijn een mooie combinatie en ik denk dat knappe Frummel geen betere eigenaar kan hebben!
Ik heb het filmpje ook zonder problemen helemaal afgekeken. Diep respect voor jullie beiden. En ik gun het jullie van harte dat het nog een lange tijd goed blijft gaan met Frummel. Want wat is zijn prognose of kunnen ze daar niks over zeggen?
Hier nog iemand die vanaf dat Frummel een veulen was meeleest en meeleeft...wat is en blijft het een geweldig mooi paard..... En misschien heeft de dierenarts het nu een keer mis is en is het niet progressief...we duimen er voor....
Tamara
Geplaatst: 27-09-14 22:13
Wat een prachtig paard en wat een bijzonder verhaal, wat hebben jullie al veel tegenslagen gekend maar wat fantastisch waar jullie nu staan! Echt genieten, hoop dat je nog lang plezier van hem kan hebben want jullie zijn een prachtige combinatie!
Ik heb Frummel vanaf het begin al een geweldig paard gevonden! Een super fijne combinatie met jou, machtig mooie verwoording van zijn acties en dat jij (en wij) nog maar heel lang van Frummel mogen genieten!!
Zamero
Geplaatst: 29-09-14 10:20
Ik heb voorheen wel vaker een topic van jullie gezien. Maar nooit echt gereageerd, maar nu moest ik gewoon reageren.
En wat kreeg ik tranen in mijn ogen bij het zien van jullie filmpje.
Jullie zijn een prachtig koppel en door tegenslagen hebben jullie een super sterke band.
Ik hoop dat jullie nog altijd van elkaar mogen blijven genieten Het is jullie zeer gegund. En natuurlijk ook nog even een toevoeging, wat rijden jullie super fijn en heerlijk ontspannen. Mijn complimenten
1woord wauw je hebt vaker gezegd dat iets niet mogelijk was bijvoorbeeld door op frum te gaan rijden. Ook ik heb t filmpje helemaal afgekeken en had tranen in mijn ogen. Behalve de slechte beelden, kreeg ik ook kippenvel bij alle goede filmpjes. Jullie band en vertrouwen spat van t scherm. Bij jullie lijkt niks onmogelijk ik wacht op meer frum topics met vast en zeker meer hoogtepunten
Mooi filmpje en ook ik heb het uitgekeken inderdaad. Vreselijk om te zien hoe hij erbij staat met 2 jaar... maar daarvoor en daarna: wat een knapperd en wat een spook! hahahaah heerlijk
Jamiie
Geplaatst: 07-10-14 00:34
Ik heb het filmpje ook afgekeken.. Heel mooi, eveneens als de foto's. Altijd als ik ergens in een topictitel Frummel zie staan, moet ik echt altijd kijken. Heel aansprekend dier en wat een grapjas! Ik wens jullie alle geluk in de toekomst.