oh ik wil dit jaar ook heel graag heen! Hoop dat ik mn stalgenootje kan overhalen! En anders zijn er miss wel mensen op bokt met wie ik samen kan?
Don_Zhivago
Geplaatst: 04-08-14 19:32
Weet iemand wat je ongeveer betaal voor DeNiro laarzen op equitana??
Sunlover1
Geplaatst: 04-08-14 20:28
Staat alweer genoteerd hoor
Sammyoo
Geplaatst: 04-08-14 21:33
Don_Zhivago schreef:
Krijg je geen last van je rug? Harkje is namelijk vrij kort of lijkt dat maar zo?
Nee hoor, het is zo ontworpen dat je met je gewicht op het mestbakje kan leunen, erg ergonomisch. Wij scheppen met zo'n schepje al vijf jaar lang twee maal per dag alle mest van onze vier pony's uit de actiefstal, en nooit last gehad van onze rug. Ik moet er niet aan denken om dagelijks vier kruiwagens poep te scheppen met een traditionele poepschep.
Het is echt een aanrader. Er gaat ook veel meer in die bak!
Don_Zhivago
Geplaatst: 04-08-14 22:30
Sammyoo schreef:
Het is echt een aanrader. Er gaat ook veel meer in die bak!
Dat is wel handig met die schijterd van mij!! Staan hun daar met een stand? Ik wil ook een grote fijn Mazig hooinet. Zag ze wel bij hun op de site staan.
listiglistje
Geplaatst: 04-08-14 22:33
Die mestkever die de vader van een bokker ontworpen heeft lijkt mij ook wel wat staat altijd geadverteerd op Bokt markt!
Ik wil dit keer ook gaan, al is het best een eind rijden. Ik denk alleen dat het een ware hel is voor mijn vriend. Zijn er plekken/ stands die je als equitana groentje echt gezien moet hebben?
Ik meld me ook in dit topic! Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me erg leuk om te gaan! Hopelijk ga ik dit jaar met een stel vriendinnen er naar toe!
kokkielover
Geplaatst: 12-08-14 00:39
Geweldige topic is dit, we waren dit weekend al aan het overleggen of we dit keer ook weer gaan...de afgelopen 3 keer ben ik geweest. Ook een keer de outdoor, maar die vind ik niet zo bijzonder.
De meeste koopjes die ze hebben, had ik er niets van nodig. Soms kom je gewoon leuke hebbe-dingetjes tegen. Vorige keer had ik een koekjessteker in de vorm van een springendpaard (ookal leken de gebakken koekjes meer op olifanten) maar het is toch wel grappig.
Het meest vermakelijk vond ik de vorige keer al die mensen die met gekleurde mestboys rond liepen. Ook zou je gewaarschuwd moeten zijn voor mensen die zweepjes en bezems kopen, je krijgt een beetje *funny home video's* effect van mensen die rondzwaaiende zwepen proberen te ontwijken
In 2011 heb ik geweldige mensen leren kennen van een bedrijf uit Engeland die ritten/trektochten op Clydesdales en Shires hebben. Zo enthousiast en blij heb ik echt niemand anders gezien op de hele beurs. Ik was gelijk verkocht aan dat bedrijf. Die zomer zijn we op een 6 daagse trektocht geweest en het was zeer zeker de moeite waard. En het grappige was dat we de Duitse mensen die op de stand stonden in onze groep hadden op de trektocht. Dat was een moment van "waar ken ik jou van...?"
Equitana is zeer zeker de moeite waard, en veel leuker en groter dan menig Nederlandse beurs.
roxiie
Geplaatst: 12-08-14 19:02
Jaa!! Equitana, wij zijn ook weer van de partij. Vorige x uitstekend vermaakt
R.X.
Geplaatst: 24-08-14 23:39
Een nadeel vind ik dat je altijd zolang moet wachten tot de volgende keer. Afgelopen keer zelfs niet heen kunnen gaan. Dan duurt het helemaal lang.
roxiie
Geplaatst: 25-08-14 07:46
Kun je goed sparen RX, om aankomende x nog meer uit te geven
Ik kom waarschijnlijk donderdag terug van 10 dagen wintersport en vrijdag 1 dagje equitana. Zal wel pittig zijn dit allemaal achter elkaar. Haha Maar wil toch wel graag een dagje gaan.