Ik volg je al de hele tijd en telkens wil ik wat zeggen.. Ik kan alleen steeds niet op de woorden komen.
Het is heel knap dat jij dit paard in zijn waarde laat. Zo'n powerpaard, zoveel kracht.. Hij verdient het niet om nog langer pijn te hebben en al zijn kracht, trots en uitstraling te verliezen.
Ik huil met je mee, elke keer als ik dit topic open. Was iedereen maar zo sterk als jij. Een hele dikke knuffel.
Veel sterkte straks en in alle momenten die nog komen gaan. Je bent een super baasje geweest en zal hopelijk straks trots kunnen terugkijken op de prachtige periode die jullie samen hebben gehad.
stalbluemoon
Geplaatst: 01-07-14 11:30
Bah wat een verschrikkelijk verhaal zeg, maar wat een prachtige foto's van een prachtig paard.
heel veel sterkte vandaag en in de toekomst
MerleSimone
Geplaatst: 01-07-14 11:31
Heel veel sterkte vandaag
kaatje89
Geplaatst: 01-07-14 11:35
Heel veel sterkte vandaag! Heel veel respect voor hoe je alles doet. Hij had geen beter baasje kunnen treffen!
Amy, heel veel sterkte vandaag! Ik leef met je mee, kende hem niet heel goed maar gevoel is er wel.. Umoyax is een verschrikkelijk dapper en sterk paard! Echt! Ik heb dan ook heel erg veel respect voor de beslissing die je hebt gemaakt! Alle herinneringen aan hem blijven altijd bestaan! En zijn geest zal altijd nog bij je zijn! Hij heeft geen pijn meer.. Hij gaat naar de groene weide boven ons waar hij altijd en pijnvrij rond zal rennen met andere paarden, kijkend op jou neer. En jij zal altijd in zijn gedachte blijven! En hij in de jouwe! X
zoeenliv
Geplaatst: 01-07-14 12:24
Ontzettend veel sterkte vandaag! En uiteraard voor later als je knapperd er straks niet meer is om het een plekje te kunnen geven...
Heel heel veel sterkte vandaag!! Ik weet precies hoe je je voelt, een paar maanden terug voor dezelfde beslissing gestaan. Oh wat wordt je in 2 gescheurd kwa emoties, maar als ik zo je berichten lees maak je de juiste beslissing waar je paard je dankbaar voor zal zijn. Zeer veel sterkte de aankomende tijd!
Heel veel sterkte vandaag, toch 'fijn' dat hij nog even lekker in het zonnetje kan staan zo op de laatste dag.
Independant
Geplaatst: 01-07-14 12:43
Hoewel ik je niet persoonlijk ken wil ik zeggen dat ik veel respect heb voor je beslissing. Ik wens je heel veel sterkte toe.
Jolien87
Geplaatst: 01-07-14 12:44
Ondanks dat het een verdrietige dag is kan hij hopelijk zijn laatste uurtjes nog in het zonnetje staan. Nogmaals heel veel sterkte vandaag, ik denk aan jullie.