Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moet wel eerlijk zeggen dat ik ook bijbaan tips wil.
MargreetW schreef:Gini, lezen is ook een vak hé.
Over dat geld is duidelijk dat geld krijgen van dochter betekent dat moeder vind dat ze hard spaart en zuinig is?
En ik heb helemaal niet gereageerd in dat andere topic, daar kwam ik een keertje bij toeval terecht omdat ik op zoek was naar iets heel anders, en daar geven ze dus precies dezelfde reacties.
Wat ik wel heel raar vind, is dat jij haar hier gaat verdedigen tegenover mij? Ik heb helemaal niks met dat kind hoor, ik heb het gehad over de manier waarop ze met de antwoorden omgaat, in de diverse topics.
Als je iets op Bokt plaatst dan weet je dan je antwoorden krijgt die precies in je straatje passen maar ook antwoorden die je niet passen, daar moet je mee om leren gaan.
En daar gaat dit ook over, ze verdraaien hun eigen antwoorden.
Natuurlijk betaal ik zelf mee, maar zelf een paard onderhouden gaat mij niet lukken nee, komt over alsof jullie dat wel verwachten en dat wij/ik/ts anders maar geen paard moeten hebben
Anoniem schreef:Verwachten jullie nou echt dat ts van 16 d'r paard zelf kan betalen? Ikzelf ben 17, en zonder financiele steun van mijn ouders had ik nu echt geen paard op stal staan hoor!Natuurlijk betaal ik zelf mee, maar zelf een paard onderhouden gaat mij niet lukken nee, komt over alsof jullie dat wel verwachten en dat wij/ik/ts anders maar geen paard moeten hebben
geerke schreef:Anoniem schreef:Verwachten jullie nou echt dat ts van 16 d'r paard zelf kan betalen? Ikzelf ben 17, en zonder financiele steun van mijn ouders had ik nu echt geen paard op stal staan hoor!Natuurlijk betaal ik zelf mee, maar zelf een paard onderhouden gaat mij niet lukken nee, komt over alsof jullie dat wel verwachten en dat wij/ik/ts anders maar geen paard moeten hebben
TS heeft er drie

MargreetW schreef:LEZEN! TS zegt niet dat ze gespaard heeft!
Ze heeft het geld gekregen zegt ze, terwijl moeder beweert dat ze dat paard bijeen gespaard heeft met hard werken en zuinig zijn.
En zo zijn er wel meer tegenstrijdigheden, niet alleen tussen TS en moeder maar ook van TS zelf.
Gini schreef:MargreetW schreef:LEZEN! TS zegt niet dat ze gespaard heeft!
Ze heeft het geld gekregen zegt ze, terwijl moeder beweert dat ze dat paard bijeen gespaard heeft met hard werken en zuinig zijn.
En zo zijn er wel meer tegenstrijdigheden, niet alleen tussen TS en moeder maar ook van TS zelf.
Naar de brandstapel!!
_Mondy_ schreef:Ok mag ik even vragen wat de hele discussie van wie ze het geld heeft of hoe ze aan het paard komt met dit topic te maken heeft ?? Sinds wanneer gaat een ander de financië situatie van een ander aan.... dat dr moeder zich erover uit is ook niet slim. Maar mensen kappen met de discussie of ze t zelf betaald of niet.
Al heeft ze een stal vol paarden... dat heeft niks te maken met het openen van dit topic.
Nee ik ben het niet eens met bepaalde dingen en ja ik denk dat de ts goed gebaat is met fijne tips. Maar dit slaat gewoon alles