Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
merrylegs schreef:jeej, weer een topic van Rebel, ik heb hem gemist
Wat is hij knap geworden op anderhalf jaar tijd, hij is heel erg veranderd.
Ik heb wel een vraagje, is het normaal bij dit ras dat hun kruis en achterbenen zo veel hoger zijn dan de voorkant? Of is dit nog overbouwdheid?
ga je weer updates plaatsen?
darwin schreef:merrylegs schreef:jeej, weer een topic van Rebel, ik heb hem gemist
Wat is hij knap geworden op anderhalf jaar tijd, hij is heel erg veranderd.
Ik heb wel een vraagje, is het normaal bij dit ras dat hun kruis en achterbenen zo veel hoger zijn dan de voorkant? Of is dit nog overbouwdheid?
ga je weer updates plaatsen?
Je ziet het bij cobs idd wel vaker, maar ik denk dat het bij Rebel vooral overbouwdheid is en dat hij nog wel bij zal trekken.
NoaSky schreef:Sooooo hallo![]()
Ik ken je topic nog wel dat hij naar Nederland kwam. Weet nog dat ik dacht, je koopt toch niet ongeziens een veulen?!
Had hij toen ook niet een snotneusje gehad enzo?
Open ik dit topic, Haalllooooowwww die komt even binnen! NATUURLIJK koop je ongeziens een veulen, als die Zó uitgroeien, halleluja!!
Écht een prachtbeest zeg!!
kan ik me nou ook goed herinneren dat jullie nog meer cob hengsten hadden? Hebben jullie dieallemaall nog? Dat waren toch ook van die knapperds met witte voeten? Of gooi ik je door de war met een ander topic?
darwin schreef:Vandaag nog even een in slow motion filmpje gemaakt van Rebel die zich aan het uitsloven was![]()
Mister Show Off![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=73 ... 8449863759