Wat leuk!!!!! Dit wist ik niet dat het zo ging hiihih...maar wat staan ze er lekker rustig bij op de boot en ze zien er erg gelukkig uit op hun landjes
Girassol
Geplaatst: 25-04-14 10:29
Wat leuk om te zien! De fjorden vonden de boottocht blijkbaar ook leuk, ze staan zo rustig om zich heen te kijken
Wat leuk! Die koppies haha, ze staan echt vrolijk om zich heen te kijken
zwanepol
Geplaatst: 25-04-14 11:29
Erg leuk om te zien zo, de foto's zijn ook erg mooi.
Wat ik mij af vroeg (is misschien al gevraagd maar ik had geen zin om alle reactie's te lezen ), als het seizoen voorbij is en ze moeten allemaal weer opgehaald worden, krijg je ze dan wel te pakken in zo'n groot natuurgebied?
Ik neem aan dat er nog wel regelmatig iemand naar toe gaat om te kijken of alles goed gaat maar ze zullen wel niet (zoveel) in de hand komen, dus weinig tot geen menselijk contact? Dus dan lijkt het mij wel moeilijk om ze dan allemaal weer te pakken...
Wow, dat ziet er prachtig uit, zoiets zie je niet vaak! Ik moest inderdaad, zoals eerder gezegd, ook denken aan het meisje die haar paard via de pont wilde vervoeren. Gaat toch makkelijk, zo zie je maar weer
jannegien
Geplaatst: 25-04-14 11:56
@Zwanepol: Dat is eigenlijk nooit een probleem. De meeste fjorden die daar lopen zijn goed bekend met mensen en zo nieuwsgierig als de pest, en er komen geregeld mensen kijken. Daarnaast komen wij ook vaak genoeg het land in en staan we er tussen. Als je er maar 1 of 2 hebt aan het halster lopen ze zo achter elkaar aan de boot op. Dan kun je ze op de boot opsluiten en een halster om doen, mocht dit in het land niet gelukt zijn. Daarnaast doet een emmer met brokjes als lokmiddel ook wonderen.