Citaat:
ik wil hier graag ook even reageren
het verhaal in de OP van de TS klopt aan alle kanten niet en ik kan dit niet meer aanzien!
De pony is gekocht voor veel geld van een vriendin van mij. TS kocht deze pony op 1,5 jarige leeftijd.
Er was afgesproken dat deze pony goed behandeld zou worden en niet voor het 3e jaar ingereden zou worden.
Echter is deze pony VORIG JAAR Sept al ingereden. Dus niet net onder het zadel zoals TS beweerd.
Deze pony loopt al ruim een half jaar onder het zadel. Mijn vriendin probeert nu met alle macht deze pony weer terug te krijgen omdat ze het niet eens is met de werkwijze van TS.
Ik hoop dat het haar gaat lukken, de manier van rijden en inrijden is ronduit belachelijk en niet volgens de afspraak gegaan. Doodzonde van deze mooie , lieve pony die bij ons in de stallen geboren is.
Ik had mijn korte zegje al gedaan, maar hier MOET ik echt even op reageren hoor.
Deze merrie is door TS zelf gefokt. Ze is dus niet gekocht van iemand, maar is komen rollen uit een merrie die ook van TS was en die daarna verkocht is. Ik ben wel heel erg benieuwd waar jij je wijsheid vandaan hebt JeN-Luca.