Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x_spekkie_x schreef:SmidjeJollie schreef:Ik had eerst begrepen dat er dit jaar meer met het western rijden gedaan zou worden. Maar hier kan ik niets over vinden op de site.
Weet iemand daar meer over?
Ja, dit vroeg ik mij ook al af
lovechamp schreef:Ik ben eigenlijk wel is benieuwd hoe je in zo act als bijv. *is naam kwijt (dat met al die rassen) kan komen. Ik heb zelf een EAS, Shetlander en new forest als ras suiveren dieren en lijkt me toch best wel leuk

Onali schreef:en nu ben ik nieuwsgierig naar die vrouw. Hoe zag zij en dr PRE eruit?lovechamp schreef:Ik ben eigenlijk wel is benieuwd hoe je in zo act als bijv. *is naam kwijt (dat met al die rassen) kan komen. Ik heb zelf een EAS, Shetlander en new forest als ras suiveren dieren en lijkt me toch best wel leuk
Via de betreffende stamboeken.
Rassendefilé wordt verzorgd door de aanwezige stamboeken. Dus als je iets wilt laten zien, mail dan naar het betreffende stamboek
Ik hoop alleen dat ze dit keer een keer die vrouw met die PRE thuislaten
Naar mens is dat.
(aandacht opeisen, plezier van de duosulky's vergallen)

Kaitlyn schreef:In het echt kan ze best heel aardig zijn, maar op HE gedraagt ze zich alsof zij degene is die overal recht op heeft en rijdt daarbij anderen gruwelijk in de weg.