Pff die hv polo dekjes zijn 19,95 en borduren is boven de 20 euro, en een anky laten borduren is best zonde.. Best flauw eigenlijk
Je kan ook gewoon €20.00 aan laten slaan voor het dekje. Heb ik ook een paar keer gedaan. Dekjes waren toen die keren ook net onder de 20 euro en heb die voor 20 euro afgerekend.
Lous dat is een goed idee Hoewel vaak die HV polo dekjes al geborduurd zijn met een afdruk, is het wel iets om te onthouden Ook voor andere dekjes van E19,95 die week
Wat mij opvalt dat in de folder staat vermeld dat het om veelzijdigheidsdekjes gaat voor 19.95, vraag me af of ze ook dressuur hebben voor een leuke prijs.
De meeste mensen zijn op zoek naar dressuur,dus kennelijk zitten ze nu met een overschot dat weg moet. Afgelopen Tentenkampen hadden ze ook bijna alleen maar VZH. Dressuur was zeldzaam.
Mijn eerste keer Tentenkamp hadden we twee dekjes gekocht. Een Anky en eentje van Global voor €18,95. Helaas was het ondanks de aankoop van de Anky het niet mogelijk die van €18,95 gratis te laten borduren. Vrouw achter de kassa zei toen; Ik kan die van €18,95 dan wel voor €20,00 aanslaan. Heb dat dus een later Tentenkamp zo nog een keer gedaan. Wil dan best €1,05 betalen om te laten borduren.
Hahaha inderdaad, er is namelijk altijd wel kleding voor een leuke prijs te vinden. En altijd wel een dekje en altijd wel zo veel meer whaha. De eerste keren keek ik niet eens naar de folder.
Ik weet niet of ik wel moet gaan, ik heb eigenlijk wel een nieuw dekje nodig. maar ik moet een dressuur hebben. Ik wou eigenlijk een anky halen, maar ik vind 30 euro toch wel erg veel geld. heb gelukkig nog tijd om erover te denken