Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LauraArtic schreef:Haha nog een vraagje.. Hoe zit dat
Met voeren en de stallen schoonhouden, ja uitmestne moet je zelf op vrijdag maar de stalgang na het geven van hooi etc.. Is dat ook nog taak van ons of wordt dat geregeld tegenwoordig?:p
. Mijn paard is Son Oldenburg en hij wordt morgen 7 jaar
, 1.68 groot en hij stamt af van Sir Oldenburg x Argentan. Ik start nu M1 en spring alleen nog thuis. Ik heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen dus jullie zien hem vd zomer wel hihi!
Kon niets ontdekken aan haar benen maar toch met vier benen in de cooling klei gezet. Straks maar even kijken of ze beter loopt.

Laauu_2 schreef:hallo allemaal,
ook ik heb me ingeschreven voor week 5, wordt dit keer de eerste keer.
ik ben laura, 21 jaar en neem mijn bijrijdpaard Be Good mee, dan is ze net 8 jaar.
we zijn nog nooit ver weg geweest dus vind het best spannend.
we rijden nu b dressuur maar de winstpunten willen nog niet lukken, en ook springen doen we graag, en daar willen we ook mee gaan starten.
we hebben er heel erg veel zin in![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
LauraArtic schreef:Balen van de paarden!, hoop dat ze het gauw weer goed doen.. Succes en laat de uitslag weten..!
Hooi Izabel, ergens eerder in dit topic staat hoe je foto's kunt uploaden mocht je het wille doen;), en hooi Laura leuk paard heb je!
Ik wou jullie toch stiekem( en met een hoop trots) laten weten dat ik vorige week me M1-debuut maakte.. Nog nooit zo goed gedaan.. Kwamen thuis met een puntje en 2 eerste prijzen.. Ben nog steeds zo trots als een pauw!
MonteKarlo schreef:Laauu_2 schreef:hallo allemaal,
ook ik heb me ingeschreven voor week 5, wordt dit keer de eerste keer.
ik ben laura, 21 jaar en neem mijn bijrijdpaard Be Good mee, dan is ze net 8 jaar.
we zijn nog nooit ver weg geweest dus vind het best spannend.
we rijden nu b dressuur maar de winstpunten willen nog niet lukken, en ook springen doen we graag, en daar willen we ook mee gaan starten.
we hebben er heel erg veel zin in![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Leuk! Ga je alleen of ken je al mensen ?
Hoop idd voor je dat het een hoefzweer is.
. Er stond een paard los op het pad naast/achter de bak... Beest was lekker afgeleid, krijg er dan ook weer lastig terug aan de hulpen
, maar ach morgen weer een dag.
en les...
. Toen we daar waren begon haar hoef namelijk ineens te bloeden tijdens het draven dus wij allemaal opgelucht omdat we dachten dat de hoefzweer openbrak. Bleek alleen geen hoefzweer te zijn want er kwam te weinig uit. Blijken er holle gaten in Am d'r hoef te zitten... En daar komt dus vers bloed uit bij eentje. Dus foto's gemaakt maar daar was natuurlijk weer niks op te zien. Dus ze houden het toch op een hoefkneuzing.
)